فرمانده انتظامی مرودشت:

تعامل سازمان زندان و نیروی انتظامی باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تعامل و هماهنگی بین سازمان زندان و نیروی انتظامی را باعث کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه برشمرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ اسماعیل زراعتیان فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در دیدار با رئیس اداره زندان شهرستان مرودشت، اظهار کرد: یگان حفاظت زندان از رده‌های مهم بوده که این سازمان همپای نیروی انتظامی به منظور اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بر می‌دارد.

او افزود: از آنجا که یکی از اهداف نیروی انتظامی کاهش آسیب‌های اجتماعی و مبارزه با مخلان نظم و امنیت است، در این خصوص سازمان زندان نیز وظیفه نگهداری افراد بزهکار و اصلاح و تربیت آنان و بازگشت به خانواده و جامعه را با توجه به دستورات قضایی در مدت نگهداری برعهده دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت تصریح کرد: با توجه به اینکه اماکن نگهداری افراد بزهکار نیاز به تجهیزات به روز و آموزش خاصی دارد، به همین دلیل نیروی انتظامی با توجه به وظایف خود آماده هرگونه همکاری با سازمان زندان شهرستان است.

اشکان کمالی رئیس زندان شهرستان مرودشت نیز از همکاری نیروی انتظامی شهرستان قدردانی و تصریح کرد: برگزاری اینگونه جلسات همواره عامل نزدیکی بیشتر بین دو سازمان شده و هرگونه همکاری که باعث کاهش رفتار مجرمانه و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه شود، قدمی موثر در خدمت به جامعه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار