اهدای بسته‌های آموزشی و بهداشتی معلم روستا به دانش آموزان

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما، ویدئویی از اقدام یک معلم کرمانشاهی و قدردانی او از صدا و سیما را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، تقریبا از همان اوایل که شرایط عادی کشور به اضطراری تغییر حالت داده ومدارس و دانشگاه‌ها تعطیل شدند، وزارت آموزش و پرورش با همکاری بی کم و کاست سازمان صدا و سیما اقدام ب پخش آموزش تمام مقاطع نحصیلی در شبکه‌ها مختلف تلویزیون به خصوص شبکه آموزش کرده تا به این وسیله از تعطیلی کامل سیستم آموزشی جلوگیری کنند که اتفاقا این اقدام واکنش‌های خوب و مثبتی را نیز به همراه داشت.
اما بسیاری از دبیران و دانش آموزان نیز علاوه بر استفاده از برنامه‌های تلویزیونی و همگام با این آموزش‌ها، با ایجاد گروه‌ها و کانال‌های آموزشی در پیامرسانهای داخلی به آموزش و یادگیری پرداخته و از انجام فعالیت‌های کلاسی غافل نشدند.

حمید خواجه نژاد، مدیر روابط عمومی معاونت سیما نیز با انتشار ویدئویی از اقدام یک معلم کرمانشاهی در صفحه توئیتری خود نوشت:

‏"یکی از معلمان شريف روستای مرزی «دزآور» از توابع «نوسود»كرمانشاه،ضمن اهداي بسته های آموزشی و بهداشتی به دانش آموزانش از اهتمام ‎صداوسيما براي جبران ‎آموزش تحصيلي قدرداني كرد.
‎مدرسه تلويزيوني ايران
‎شبكه آموزش
‎شبكه چهار ‎"

...


بیشتر بخوانید: ترامپ از چین درخواست کمک می‌کند!


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار