ضدعفونی و میکروب زدایی ۷۰ درصد اماکن عمومی و معابر شهری و روستایی

در قالب اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت ۷۰ درصد اماکن عمومی و معابر در مناطق شهری و روستایی چالدران توسط بسیجیان سپاه چالدران ضدعفونی و میکروب زدایی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه،این روز‌ها سپاه چالدران با تمام توان جهادی و امکانات درمانی خود به خدمت مردم آمده تا در این زمان حساس توان امدادی خود را به نمایش بگذارد.

سرهنگ صادقی جانشین سپاه چالدران در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  ارومیه، گفت: تاکنون ۷۰ درصد از اماکن عمومی در مناطق شهری و روستایی چالدران به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا سم پاشی و ضدعفونی شده است و مابقی نیز در مرحله ضدعفونی قرار گرفته است.

جانشین سپاه چالدران ادامه داد:در این راستا ۳۰ تیم جهادی با ۵۰۰ نفر از بسیجی فعالیت‌های لازم را انجام می‌دهند.

صادقی افزود: سپاه چالدران در این شرایط حساس کشور اجرای طرح‌های محرومیت زدایی را در مناطق محروم شهرستان انجام می‌دهد.

او ادامه داد: سپاه چالدران در راستای محرومیت زدایی و حمایت از قشر آسیب پذیر شهرستان ۲۰۰ بسته موادغذایی هر کدام به میزان ۴۰۰ هزار تومان در مجموع به ارزش ۸ میلیون تومان اقدام کرده است و همچنین به میزان ۲ هزار لیتر نیز مواد ضدعفونی برای افراد نیازمند به صورت رایگان توزیع کرده است.

او بیان کرد: اجرای رزمایش دفاع بیولوژیک و عملیات پاکسازی محیطی شهدای مدافع سلامت چند روز پیش با رمز یا حسین ابن علی در شهر‌های چالدران و آواجیق و بیش از ۱۸۰ روستای این شهرستان شروع شده است و تا ۱۵ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ ن م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.