طرح گردشگری مجازی در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در لرستان

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی طرح گردشگری مجازی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان از راه اندازی طرح گردشگری مجازی در راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این استان خبر داد.

سید امین قاسمی  بیان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و به منظور جلوگیری از مسافرت‌های نوروزی بازدید از بنا‌های تاریخی و مناطق گردشگری این استان از طریق فضای مجازی میسر شده است.

او  اظهار داشت: گردشگری مجازی لرستان به منظور معرفی جاذبه‌های تاریخی و گردشگری استان به هموطنان درقالب چند نرم افزار طراحی و در اختیار هموطنان قرار گرفته است.
مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: امیدواریم مردم در شرایط شیوع ویروس کرونا بتوانند از فرصت بوجود آمده در محیط خانه استفاده کنند و از طریق فضای مجازی آثار تاریخی، فرهنگی و گردشگری لرستان را مورد بازدید قرار دهند.

او با بیان اینکه به دلیل گسترش بیماری کرونا و سلامت هموطنان لرستان از پذیرش مهمانان نوروزی معذور است و هیچگونه آمادگی در استان برای پذیرایی مسافران مهیا نشده است، بیان کرد: مردم با مراجعه به پیج اینستاگرامی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان لرستان به آدرس lorestan_cthh @، می‌توانند با مکان‌های گردشگری و تاریخی استان لرستان آشنا شوند و در شرایط مساعد به استان چهار فصل لرستان سفر کنند.

قاسمی با اشاره به راه اندازی تور مجازی ۳۶۰ درجه در لرستان اظهار داشت: با استفاده از این تور امکان بازدید از قلعه تاریخی فلک الافلاک لرستان با امکان چرخش ۳۶۰ درجه برای بازدیدکنندکان فراهم می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار