جلوگیری از ورود بیش از ۲۰۰ خودرو به شهرستان هرسین

فرماندار شهرستان هرسین گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود بیش از ۲۰۰ خودرو با پلاک غیر بومی به این شهرستان جلوگیری شد و تعدادی از خودرو‌ها نیز به پارکینگ منتقل شده اند.

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاهامیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین با حضور در گیت ورودی شهر هرسین طی سخنانی بیان داشت : در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در سطح کشور و بر اساس دستور استاندار  و با همکاری و همراهی عوامل انتظامی ، شبکه بهداشت و درمان ، هلال احمر و شهرداری این طرح از بامداد روز جمعه هشتم فروردین ماه در این شهرستان به اجرا در آمده است.

به گفته فرماندار شهرستان هرسین و در راستای اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود بیش از 200 خودرو با پلاک غیر بومی به این شهرستان جلوگیری بعمل آمده و تعدادی از خودروها نیز به پارکینگ منتقل شده اند.

او  گفتک تعطیلی پایگاه جهانی بیستون ، مسدود نمودن مسیر تفرجگاه ها و روستاهای هدف گردشگری و انسداد 8 مسیر ورودی شهر بیستون از دیگر اقداماتی است که با دستور و نظارت فرماندار شهرستان هرسین و به منظور اجرای طرح فاصله گذار اجتماعی و با هدف حفظ سلامت مردم در این شهرستان به اجرا در آمده است.

فرماندار شهرستان هرسین همچنین ابراز امیدواری کرد که با اجرای این طرح بتوانیم آسایش و امنیت روحی و روانی را برای مردم فراهم کنیم و از انتشار ویروس کرونا در این شهرستان جلوگیری نماییم.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار