کشف یک و نیم تن چوب قاچاق در ثلاث باباجانی

رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی از کشف یک و نیم تن چوب قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  رئیس پلیس شهرستان ثلاث باباجانی از کشف یک و نیم تن چوب قاچاق با تلاش ماموران انتظامی شهرستان خبر داد.

سرهنگ "بهمن گله جاری" اظهار داشت: ماموران ایستگاه بازرسی شهید علیزاده حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی‌های انجام شده از این خودرو، یک تن و ۵۰۰ کیلوگرم چوب قاچاق که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰۰ میلیون ریال می‌رسد، کشف شد.

سرهنگ گله جاری بیان کرد: در این راستا یک نفر نیز دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

 

 



دستگیری سارق حرفه‌ای در کرمانشاه

 

 



فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری سارق حرفه‌ای در این شهر و کشف ۱۴ فقره سرقت خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از وقوع چند فقره سرقت در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران کلانتری الهیه با انجام تحقیقات گسترده و استفاده از شگرد‌های خاص موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام شد.

سرهنگ براری بیان کرد: متهم دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۴ فقره سرقت اعتراف و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس شهرستان کرمانشاه در پایان از کشف تعدادی اموال مسروقه و تحویل آن‌ها به صاحبانشان خبر داد.

 




کشف بیش از ۴/۵ کیلوگرم مواد مخدر در صحنه

 

 



 فرمانده انتظامی صحنه گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان، ۴ کیلو و ۶۵۰ گرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

 سرهنگ "بهروز فخری" اظهار داشت: پس از اطلاع پلیس صحنه از فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده موفق به شناسایی محل سکونت متهم شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

سرهنگ فخری بیان کرد: در بازرسی‌های انجام شده ۴ کیلو و ۶۵۰ گرم تریاک به همراه ۳۴ گرم شیره تریاک کشف شد.

رئیس پلیس صحنه در پایان و با اشاره به توقیف یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ متعلق به فرد توزیع کننده مواد مخدر، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.



 



کیلو زغال قاچاق در هرسین کشف شد


 



فرمانده انتظامی شهرستان هرسین از کشف ۳۰۰ کیلوگرم زغال قاچاق با تلاش ماموران خبر داد.

سرهنگ "همت علی شکری" اظهار داشت: ماموران انتظامی هرسین حین گشتزنی به یک دستگاه خودروی نیسان مشکوک و جهت بازرسی آن را متوقف کردند.

او ادامه داد: در بازرسی از این خودرو، ۳۰۰ کیلو زغال چوب بلوط که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۲۰ میلیون ریال می‌رسید، کشف شد.

سرهنگ شکری بیان  کرد: در این راستا یک نفر دستگیر و برای صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی شد.



 دستگیری سارقان خودرو در کرمانشاه



 فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از دستگیری ۴ سارق خبر داد که پس از سرقت یک دستگاه خودروی پراید قصد اوراق آن را داشتند خبر داد.

سرهنگ "حسین براری" اظهار داشت: پس از سرقت یک دستگاه خودروی پراید در شهر کرمانشاه ماموران به سرعت وارد عمل شده و موفق به شناسایی ۴ نفر در این رابطه شدند.

او افزود: پلیس پس از شناسایی آن‌ها و هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی از مخفیگاه آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ براری بیان کرد: ماموران پس از حضور در محل مشاهده کردند سارقان در حال اوراق خودروی پراید سرقتی هستند و بلافاصله نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه همچنین از کشف ۵۳ فقره سرقت طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: در این راستا ۱۳ سارق نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.



 اقتدار پلیس پاوه فرد شرور را زمین گیر کرد

 



 فرمانده انتظامی شهرستان پاوه گفت: با اقتدار ماموران فرد شروری که در این شهر با چاقو و قمه اقدام به عربده کشی و اخلال در نظم عمومی کرده بود دستگیر شد.

سرهنگ "حیدر حق جویان" اظهار داشت: پس از تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر ایجاد مزاحمت یک شرور ۳۰ ساله برای مردم در خیابان کمربندی پاوه، ماموران به سرعت در محل حاضر شدند.

او ادامه داد: فرد شرور با مشاهده پلیس قصد فرار داشت، اما با اقتدار ماموران دستگیر و تسلیم شد که در بازرسی از این فرد یک تیغه چاقو و یک تیغه قمه نیز کشف شد.
رئیس پلیس پاوه در پایان از معرفی شرور دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد.

 انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.