انواع سوتی‌های جالب سریال «پایتخت 6»+ فیلم و تصاویر

سریال «پایتخت ۶» که جزو سریال‌های پرمخاطب نوروز است به لحاظ ساختاری ایرادهایی داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،  پخش سریال «پایتخت ۶» از اول فروردین از شبکه یک سیما آغاز شد و با وجود سابقه ۱۰ ساله، این سریال باز هم مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. این سریال تا هفته ابتدایی نوروز ۹۹ نیز جزو اولین سریال‌های پرمخاطب تلویزیون بوده است.

سوتی های پایتخت۶ +فیلم

در تمام جهان در ساخت یک اثر این اتفاق بار‌ها پیش آمده و یکی از سرگرمی‌های مردم در شبکه‌های اجتماعی همین کشف و به اشتراک گذاشتن اشتباهات سریال یا فیلم‌های سینمایی است. سریال سیروس مقدم نیز از این قاعده مستثنی نبوده و در هفته‌ای که گذشت شاهد شوخی با سوتی‌های این سریال در فضای مجازی بودیم.

اگر کمی به عقب برگردیم و سریال را از اول ببینیم، متوجه سوتی گروه نویسندگان سریال «پایتخت» می‌شویم. در قسمت اول از فصل دوم این سریال زمانیکه «نقی» خروس سیاه رحمت را که به امانت دست «بهبود» است از انباری منزل «فهیمه» و «بهبود» پیدا می‌کند، به خواهرش می‌گوید که این در انباری شما بود، «فهیمه» هم جواب می‌دهد که آن را بنداز در کوچه، اگر الان جلوی «بهبود» را نگیرم باید من هم بعد‌ها مثل زن «رحمت» در کوچه‌ها دنبال شوهرم باشم!‌

سوتی‌های پایتخت 6+ فیلم و تصاویر

اما در فصل پنجم باز هم «فهیمه» هنگام صحبت با «هما» حرفی می‌زند که ذهن را درگیر می‌کند. «فهیمه» که گمان می‌کند رحمت خواستگار اوست، به «هما» می‌گوید کسی خواستگار من است که جوان است و تاحالا زن نگرفته!

سوال اینجاست که وقتی جریان خاطرخواهی «رحمت» و خواستگاری او از «فهیمه» در فصل پنجم «پایتخت» پررنگ می‌شود، تکلیف همسر «رحمت» چه شده که همچنان او را مجرد معرفی می‌کنند.

سوتی های پایتخت۶ +فیلم

 در قسمت اول که «ارسطو» از زندان آزاد شد مهر آزادی روی دست او زدند اما زمانی که بیرون زندان دست های خود را بالا برد خبری از مهر روی دست او نبود!

سوتی های پایتخت۶ +فیلم

در یکی از قسمت‌ها که «نقی معمولی» از  مکه آمده بود و مهمانی برای اهالی روستا تدارک دید، آب قطع شده بود به طوری که به اشتباه از آب زمزم برای تهیه غذا استفاده کردند اما در سکانسی «فهیمه» با باز کردن شیر آب صورت خود را شست.

 
سوتی های پایتخت۶ +فیلم

همچنین در سکانسی از سریال که «ارسطو» به منزل «کاووس» می‌رود ما شاهد خالی بودن ماهی تابه هستیم اما در سکانس بعدی می‌بینیم که ماهی تابه پر است.

 
سوتی های پایتخت۶ +فیلم

در قسمتی دیگر خانواده معمولی سر سفره مشغول خوردن غذا بودند که «نقی» با دست راست لیوان دوغ را گرفت اما در ادامه خوردن دوغ را با دست چپ نشان می‌دهند.

سوتی های پایتخت۶ +فیلم
نکته جالب دیگر فصل جدید این سریال انتخاب بازیگر برای نقش جمیله است. جمیله در فصل اول زن داداش «هما سعادت» بود، اما در این قسمت  زن داداش «نقی معمولی» شده است.

پایتخت۶//////

سوتی های پایتخت۶ +فیلم

همچنین هنگام پخش بازی بهتاش در زمین فوتبال، تصویربردار سریال هم در کادر قرار داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۸۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ثدعسقایابیه
۱۴:۰۱ ۱۹ دی ۱۴۰۲
قسمت 7 سریال پایتخت ساخته میشود یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
سیداکبر حسینی
۱۱:۰۲ ۲۵ مهر ۱۴۰۲
سلام*سریال پایتخت خیلی عالی هست*اگر نزدیک هفت سال از فصل های قبلی بگذرد ،،بازهم ادامه ی آن را بصورت واقعیت ها و اتفاقات مختلف و جدید که در جامعه افتاده ،،بروزرسانی تر درست کنید تا مردم تماشا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۱ شهريور ۱۴۰۲
پایتخت خیلی زیاد قشنگ و زیبا بود عالی بی نهایت
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۲:۵۶ ۱۴ تير ۱۴۰۲
تو فصل دوم بهرام افشاری در نقش شیر افکن برادر معتاد بهبود بازی کرده بود که زیر تخت در حال ترک بود و پس از شناخته شدن در دزدی میره خودشو لو میده و به نقی که سر نمازه قول میده بره ترک کنه و پسر بهبود هم که رفته بود خدمت سربازی و تو فصل پنجم بهرام افشاری اینبار در نقش بهتاش از سربازی برمیگرده و در فصل ششم که بهبود داره برمیگرده، هما از نقی می‌پرسه به نظرت بهبود میره خونشون؟ که نقی در جواب میگه بهبود که کس و کاری نداره، یک داداش داره‌ (همون شیر افکن که فصل دوم رفت ترک کنه) که تو کمپ ترک اعتیاده. یعنی از فصل دوم تا ششم تو کمپ بوده. تو آرایشگاه تو فصل ششم که طاهره از ارسطو حال مادرش (عسل خاله) رو میپرسه، ارسطو میگه رفته یزد ولی در ادامه در دو قسمت نهایی سریال که عسل خاله که رطوبت براش ضرر داره باز هم تو شمال. تو فصل سوم وقتی رحمت میخواد شاسی بلندو که واسه عروسی ارسطو قرض داده پس بگیره، رامین برادر چهارمشو بهونه میکنه ولی وقتی با فهیمه داره ازدواج میکنه رحمت که با برادراش درگیره، میگه منکه غیر از شما دوتا برادر کس دیگه‌ای رو ندارم. دلیل این همه سوتی هم تعداد زیاد نویسندگان سریال است که در سریهای مختلف عوض میشدند:
پایتخت ۱: خشایار الوند و امیرحسین قاسمی
پایتخت ۲: حسن وارسته و کوروش نریمانی
پایتخت ۳: خشایار الوند و حسن وارسته
پایتخت ۴: خشایار الوند و حسن وارسته
پایتخت ۵: خشایار الوند و امیرحسین قاسمی
پایتخت ۶: آرش عباسی و محمد تنابنده.
Iran (Islamic Republic of)
Mm
۲۰:۱۶ ۱۷ اسفند ۱۴۰۰
سلام سوتي نيست و خيلي هم خوبه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۲۸ بهمن ۱۳۹۹
نوشتی میهمانی داد برای اهالی روستا !
دقیقا کدوم روستا رو میگی ؟!
یا نمیدونین روستا کجاست ، یا با حالت تمسخر میگین روستا ! با تاسف
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۵:۲۲ ۰۱ بهمن ۱۳۹۹
نقی
پایتخت ۷ فراموشت نشه
چون عید نوروز بخاطر کرونا نمیتونیم بریم بیرون
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۱۱:۵۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۹
عالیییییییییییییییییی بود
Iran (Islamic Republic of)
امیررشیدی
۲۲:۵۲ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
عزیزان من اینها یه پولی از یه جایی میگیرن تا اثر هنری فاخر و مردم پسندی مثل پایتخت ۶ رو زیر سوال ببرن
Iran (Islamic Republic of)
شبنم
۱۴:۵۷ ۲۹ خرداد ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید به تمامی کادر ساختن فیلم پایتخت، من خیلی این فیلم رو دوست دارم چون خیلی جالبه و سوژه های جدیدی داره و بازیگرانش عالی بازی میکنن، اما راستش شنیده بودم بخاطری این سریال پیام های خوبی نداره مثل عکس گذاشتن سارا نیکا تو اینیستا برای همیشه تمام شد. من وقتی اینو شنیدم خیلی ناراحت شدم، آخه ما عید ها دلمون به همین پایتخت خوشه، آخه این سریال طنزه شما چیکار به پیام هاش دارید؟؟؟ من دستم به دامن تمام شما سازنده های سریال پایتخت، ازتون خواهش میکنم که اگه نوشته ی منو می‌خونید لطفا ادامه ی این سریال رو بسازید. آخه از تو سریال های ایرانی پایتخت از همه بهتره و خنده دار تره و هیچ فیلمی نمیتونه جای پایتخت رو پر کنه خیلی ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۸ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
من واقعانمیدونم شمااگه خودتون بودیدمثلاخیلی خوب می نوشتیدانقدبی احترامی به سریال وعواملش نکنیدهمه بازیگرانش خوب اندحالایه سوتی هایی دراومده بالاخره آدم یه جااشتباه میکنه دیگه
Iran (Islamic Republic of)
رضا آبیار
۱۸:۳۰ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اگر نویسنده بودم ارسطو و بهتاش را حذف می کردم و بابا پنجعلی را برمیگرانم از ارسطو و بهتاش خیلی بدم میاد و بیزارم از آنها پایتخت 6 و قسمت آخر آن خیلی مزخرف و مسخره و ابلهانه و احمقانه بود
Germany
سعید
۰۱:۴۱ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
اگه از پایتخت یک تا شش ببینید کلی سوتی درش هست ولی بیشتر چیزی که در پـــ۶خیلی زننده بود بی احترامی کوچیکتر به بزرگتر .خراب کردن همدیگه دروغ وپنهانکاری.خانواده .قاچاخچی شدن ارسطو بی حرمتی به والدین .پول کندن از این واون با دوز وکلک ودروغ .فصل های قبلیش بهتر بود
United States of America
ناشناس
۰۲:۵۱ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
اون دوتام از تو بدش میاد
Iran (Islamic Republic of)
بنیامین
۰۱:۰۶ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
یک سوتی دیگه بنزین لیتری ۳ تومن مال بعد ماه رمضون ۹۸ هستش و علی خانی گفته دیگه ماه عسل نمی سازم پس چطوری بهبود رو دعوت گرفته علی خانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سوتی دیگر که کسی ندیدم اشاره کنه، در یک سکانس تابلوی عکس به دیوار شده تغییر می‌کند، و آنهم در خانه تقی، که نقی به زنش صحبت میکند، در یک سکانس عکس زن تقی است تابلو شده به دیوار که قسمتیش بصورت غیرشفاف نشان می‌دهد و در تیکه ای دیگر اصلا آن تابلو تغییر میکند.
Iran (Islamic Republic of)
سینا
۲۱:۰۰ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
این سوتی رو هم داشته باشین که مادر ارسطو که خاله نقی میشه رو یکبار بعنوان کارگر خونه ای که نقی برای درس عبرت شدن بچهه رفته میارن یه بارهم وقتی عروسی ارسطو توی خونه تازه ساز نقی برپاشد بعنوان زن همسایه آوردنش خلاصه حسابی اب رو بستن توش یه سفره نابی باز بودو دورهم هرکسی یه لقمه ای اندازه گلوش برداشت که ظاهرا سهم تنابنده چرب تر از همه بوده
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۸:۱۷ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
با سلام به نظر من سریال پایتخت زیباترین سریال طنز ایرانی است و من نقش همه ی بازیگران را دوست دارم خیلی عالیه و زیاد سوتی نداره وخیلی ناراحتم که نصفه موند انشاالله زودتر این بیماری رفع رفع بشه و ادامه بدن و من از همه‌ی عوامل این سریال تشکر میکنم
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۰۲:۱۹ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
سریال در زمان کوتاهی ساخته شده و پر از سوتی و سانسور قوری میزنه میشکنه بهبود دو دقیقه بعد قوری سالمه جابجایی لیوان و هماهنگ نبودن صدا و تصویر سکانس های زیادی در این سریال وجود داره که اصن صدا و تصویر هماهنگ نیست مثلا هما اصن ساکته لباش تکون نمیخوره ولی کلی دیالوگ پخش میشه ازش واقعا نباید یه سریال پر مخاطب اینقدر سوتی بده
United States of America
اژدر
۲۳:۲۶ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
پایتخت 6 خیلی ضعیف و بی محتوا بود و معلوم بود آب بسته بودن به فیلمنامه. فقط وقت تلف کردن بود
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۲:۴۹ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
یه سوتی دیگه توی قسمت آخر اینه که یه خریدار برای ماشینش باهاش تماس گرفت و بعدش زن نقی بهش گفت که آخه این مهاجرت چیه که زدی پشت ماشین و دوربین پشت ماشین رو نشون می ده که نوشته فروش فوری بعلت مهاجرت ولی شماره تلفنی ننوشته، پس این آقای خریدار (که غریبه هم بود چون نقی بهش میگفت شمارتو بده )، شماره ی نقی رو از کجا آورده؟!!!
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
م.ع
۲۳:۵۶ ۱۶ فروردين ۱۳۹۹
اتفاقا شماره تماس زیرش بود، منتها اگر دقت می کردید میدید که بحالت مات در آورده بودنش که دیده نشه
Iran (Islamic Republic of)
سهند
۲۱:۴۲ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
شمارشو سانسور کردن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه شبانی
۰۳:۰۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
با سلام و خسته نباشید می گویم ‌‌‌‍‍‌‍‌‌‌‌‍‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ سریال پایتخت خیلی خیلی عالی بود ممنون و راستی من سارا و نیکا را بسیار دوست دارم،
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۱۵:۱۷ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
تازه تو اون قسمت که بهتاش درواره بان بود از پشت بین جوراب و شلوارش چیزی نبود اما از جلو یه چیز مشکی پوشیده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
همه ایرادها بنی اسرائیلی است آنهائی که ایراد میگیرن
املای خودرادرست بنویسند خوب نیست نگاه نکنند
Iran (Islamic Republic of)
دنیا
۰۲:۰۹ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
سریال پایتخت مجموعه خوبی هست ، طبیعتا در هر کاری نقطه ضعف هایی هم ممکنه وجود داشته باشه ، در این سوتی های مطرح شده برخی ها درست و برخی ها نادرست می تونه باشه.
یک مورد که به نظر من وجود داره البته مطمئن نیستم ، اما خیلی فکرم را درگیر کرده
خونه نقی و فهیمه در یک مکان هست و فقط صحنه های فیلم برداری را جوری میگیرند که مشخص نشود ، یا اگر در صحنه ای درب خانه نقی دیده شود آنرا با مواردی پوشش میدهند.
در کل خداقوت ویژه میگم بهشون که در این ایام سخت خنده را بر لب ما جاری کردند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
یه سوتی دیگه این بود که رحمت میگه بابای من سی سال پیش فوت کرد با این که رحمان و رحیم ۲۲ سالشونه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۵۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۹
دم همگی گرم چه مخاطب چه عوامل سریال ولی انصافا ۲۴ ساعت مردم باید منتظر پخش بمونند بعد بهبود بیاد بگه خونه نقی قبلا پاسگاه بوده.نماینده هم بگه خرج ماشینو من میدم نقی ماشینو بزاره صافکاری بعد بیاد جمع کنن برن پیک نیک و تمام نباید از مخاطبی که سریال رو دوست داره سواستفاده کرد و فقط به فکر پول بود و اینقدر سریال رو کش داد. درسته که هر چی طول بکشه درآمدش بیشتره ولی یه مقدار احترام به مخاطب هم بد نیست.ممنون از همه دوستان
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۱:۰۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
فیلمی که ۲ ماهه ساخته بشه توقع بالا نداشته باشین که سوتی نداشته باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
همینکه هر قسمت یه چیزی میشن خیلی رو اعصابه نمونش هما از خانه داری شد شورای شهر حالا گوینده خبر!! نقی به یکباره کشتی گیر شد از گج کاری و بعدش نگهبان مغازه و حالا راننده مجلس!
بهتاش فوتبالیست!
ارسطو از راننده زد به مغازه و...
نقش اون بهبوده چیه اسمش هم خیلی لج دراره که کولاج میکنه همش چشمشو و حالا دستش نا کنترل شده! تو قسمت 3 هم یه بیماری دیگه داشت کلا نقش بیماره همش!
و مشکلات دیگش که خلاصه از مجبوری نگاه میکنیم این روزا...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام - سریال پایتخت 6 دارای چندین آموزش اشتباه و غلط به جامع میباشد فروش براحتی مواد مخدر. افتخار به رفتن به زندان ارسطو. توهین به بزرگتر و زدن پدر بهتاش. تند خوی وبرخورد عصبی جوان با خانواده بهتاش. مصرف مواد بصورت عادی مثل رحمان و رحیم و ......
Iran (Islamic Republic of)
f.a.
۱۹:۱۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
ماهم همه این سریال رو دوست داریم که انقدر با دقت نگاه میکنیم بعدم هدف انتقاد ها بالا بردن کیفیت کار هستش . پس کسی بهش بر نخوره لطفا . یکی از سوتی های اساسی این سریال اینکه تو تجلیل از بهبود فصل ۳ بهبود میگه پسرم ( بهتاش ) سربازی پس یعنی باید حداقل ۱۸ سالش باشه در حالی که فهیمه در پایتخت ۶ میگه قبل از اینکه بهبود بره آفریقا ۱۷سال باهم زندگی کردیم . نویسنده ی محترم باید بیشتر حواسشون رو جمع کنن.
Iran (Islamic Republic of)
عل
۱۸:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام . سریال پایتخت 6 دارای بسیار موارد بد آموزی به جوانان و خانواده ها میباشد و اصلا سریال طنز نیست فروش مواد مخدر براحتی وگرفتن پول راحت . زدن پدر و توهین به بزرگتر. افتخاربه زندان رفتن . عادی بودن اعتیادومصرف مواد . برخورد تند واعصبی جوان با خانواده و اطرافیان
Iran (Islamic Republic of)
Bahat
۱۶:۴۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
یکی از سوتی هاماین بود که سر سفره صبحانه بهبود قوری را پرت کرد ولی در دقیقه ای بعد قوری روی میز بود و دوباره قوری پرت شده را نشان دادن وبهتاش در فصل اول سربازی بود ولی در این فصل ۲۳ سالشه ولی بهبود الان۱۰ ساله گم شده یعنی بهتاش ۱۳ سالگی رفته سربازی
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۰۷:۲۰ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
5 ساله گم شده بهبود
Iran (Islamic Republic of)
فاطیما
۱۶:۳۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سوتی بزرگش اینه که حج واجب که نقی میره تو زمستونه، درحالیکه الان حدود ۶،۷ ساله حج واجب تو تابستونه، حداقل تا ۷ سال دیگه هم حج تو زمستون نمیوفته، وقتی پایتخت ۵ به موضوع داعش میپردازه یعنی تقریبا وقایع به روز هست نه مربوط به ۱۵ سال قبل یا بعد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۱ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
فرار از زندان و بازی تاج و تخت هم سوتی داره با کلی بازیگر و نویسنده مطرح دنیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام اینکه چیزی نیست قسمت دیشب هنگام عکس گرفتن حاجی از نیسان گوشی مارک دیگه ای وقتی گوشی و عکس رو به نقی نشون داد یه کار و گوشی گارد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
آقا هر کی دوس نداره نگاه نکنه کسی مجبورش کرده؟۹۵درصد مردم دوس دارن اون ۵درصد بقیه بیماری روانی دارن که هی اشکال میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
آقای محترم این سریال دارای بد آموزی زیادی به جامع ضمنا کسی روانی که کارهای غلط را تائید میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۲ ۲۱ فروردين ۱۳۹۹
آقای محترم به قول خودتون دوست نداری نگاه نکن مردم ایران چرا اینجوری هستند مردم کشور ما اصلا اینجوری نیستن لطفاً ادب رعایت شود ممنون...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
خیلی هم عالی هست
Iran (Islamic Republic of)
کهنه سرباز
۱۱:۵۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
سلام دوستان . سوا از شادی و سرگرمی خصوصا در این ایام سخت خواسته یا خواسته این کار را باید ببینیم. شاید طرفداران زیادی دارد. ولی اون ور قضیه وقتی از نقد نگاه کنیم .از نظر کارگردانی کاریست بسیار ضعیف. بااینک خودم طرفدار این کارم ک می بینیم.
مثلا حاجی نقی از حج واجب میاد معمولا حج رفته ه ا می دونن ترا شیدن مو واجبه و معمولا در فصل گرماست اینجا در فصل سرما و با موهای بلند و نوشتن و اضافه کردن کلمه حاجی روی سنگ قبر پنجعلی. ک قبری در کار نبود
Iran (Islamic Republic of)
Zahra
۱۱:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
به نضرم سریال خیلی زیبا وفقد چند جاهایی سوتی میدادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
واقعاااااا عالی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۵ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
ول کنین بابا قشنگیو سادگیه سریال ببینین.. نیمه ی پر لیوانو نگا کنین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
عالی بود ولی در زمین قوتبال سوتی های زیادی داشتند
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۲۱:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
ای بابا کمپانی والت دیزنی که نساخته هول هولکی با هزار انتقاد و حاشیه و ... می‌سازن بهتر از این در نمیاد دیگه تازه قسمت آخرم به دلیل کرونا فعلا نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
برای چی به حواشی میپردازید ؟
یعنی انقد بیکارید که به جای دیدن فیلم میخاید فقد یه انقورطی توش بیارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
وقتی طرف خیلی ادعا داره خیلی کارهای معمول باید درست در بیاد شما برنامه های مدیری با اون طنز اینقدر صوتی نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خونه نشینی چه بلایی اورده سرملت که نشستن ببینن کت نقی چپ بود یاراست!! بابا بشینید یه ساعت بخندید این حاشیه هارو بریزید دور!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
تو پایتخت سه که رحمت شاسی بلند داشت به نقی گفت تایم شرینگ کردیم شاسی و من ورحمان ورحیم و رامین اون برادر کوچیکه ولی تو قسمت های بعد حرف دیگه ای از رامین نشد
Iran (Islamic Republic of)
عرفان
۱۹:۵۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
تا اونجا که میدونم بخش اعظمی از این سوتی ها که وظیفه منشی صحنه بوده و این همه سهل انگاری فاجعه است کاش ایشونو برکنار می کردن..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام این آقای نقی خان اجازه نمیده کسی صبحت کنه ولی اون شب بهتاش توی خونه بقله باباش خوابیده بودلال شده بودبگه این بهبوده سونی زیاددار این سوتی باعث کرونا هستش تو خونه موندیم بادقت نگاه میکنیم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۹:۲۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
ی سوتی دیگ هم هست قسمت ۱۱ سر سفره صبحانه بهبود و با فهیمه تو آینه ماشین پشت صحنه معلومه
Germany
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خیلی بدددددددددددددددده
Iran (Islamic Republic of)
Azam
۱۸:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
عالیه .بی نظیر ..همه حسودیشون میشه مخصوصا مهناز افشار که حرف مفت از اون ور دنیا میزنه
Iran (Islamic Republic of)
عالیی
۱۸:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سکانسی ک بهبود برای زنش فهیمه صبحانه اماده میکنه و زمانی ک هیجانی میشه قوری رو میشکنه ولی وقتی ارسطو میاد قوری سالم هست و سانس بعدی قوری شکسته هست
Spain
ناشناس
۱۷:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
کلا ایرانی جماعت عاشق گریه و غم و غصه ست فیلم طنزه بشینین نگاه کنین بخندید این وسط دنبال قاتل بروسلی برا چی میگردید
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا
۱۱:۱۲ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
عاقا چرا بت برمیخوره.این فیلم با این همه هزینه های میلیاردی نباید انقد سوتی و باگ داشته باشه.ی کم واقع بین باش لطفاً
Iran (Islamic Republic of)
پرنیان اسکندری
۱۷:۱۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
در قسمت یازده روی تراس هنگام صبحانه زمانیکه دوربين از دور فیلمبرداری میکنه عوامل سریال در آینه ماشین بهتاش معلومند
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۷:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
فکر کنم کمبود بازیگر دارن هر کس تا الان چند تا نقش بازی کرده
Iran (Islamic Republic of)
آدریند
۱۶:۵۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
جالب تر از همه ارسطو زمانی که سوار موتور بود با آقای به اصطلاح خلاف کار کتاب پخش میکردند موتور هندا ایرانی سوار بودند ولی برای مخاطب صدای یاماها پخش میشد
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۶:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
حالم از هرچی منتقده بهم میخوره این تنها فیلمیمه که تمام مردم میشینن نگاه میکنن.
کاش یکم وجدان داشتید جلوی پخش فیلم های کره ایی رو میگرفتید منتقدی که میخواد بگه منم هستم ما هم فهمیدیم لال نیستی.
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۱۵:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خوبه، ولی تو زمین فوتبال خیلی سوتی داشتن، شماره پیرهن دروازه بان، 88 یه بار 1...
جایی که صحنه آهسته شیرجه رو نشون میده، بهتاش چپ شیرجه زده و توپ رو گرفته ولی صحنه آهسته، دروازبان سمت راست شیرجه زده...
ولباس دو دروازه بان فرقهایی دارند.
جدای اینکه به دروازه بان چهارم شماره 1 رو دادن...
Iran (Islamic Republic of)
مسعود خمی نژاد
۱۵:۲۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام خدمت بچه های خوب و دوست داشتنی مجموعه خوب و جذاب پایتخت من واقعه اند جا داره از آقای تنابنده کمال تشکر رو داشته باشم واز خانوم غفوری کارگردان خوب این مجموعه که در چنین روزهای سخته ودل گیر که در خانه هستیم موجب این می شود که ما شاد بشیم و بخندیم دور هم من از همه کسانی که در این مجموعه زحمت کشیدن تشکر دستشونو ببوسم چون خیلی زحمت کشیده اند تک تک بچه هایی که در این مجموعه زحمت کشیده اند مرسی و تشکر
Iran (Islamic Republic of)
عباس
۱۵:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
پایتختای اول بنظرم بهتر بود
همیشه این خانواده تو هر شرایطی پشت هم بودن بعد از هر دعوا و بحث زود آشتی میکردن ولی تو پایتخت ۶ همون اول متوجه شدیم ک نقی ک یه شخصیت پاکدل و بی شیله پیله بود بخاطر مصالح شخصی یکساله ک به ارسطو ک از برادر بهش نزدیکتر بود سر نزده ک واقعا عجیب بود دوم اینکه بهتاش بی احترامی به بزرگترو به حد اعلا رسونده و بحد زننده رسیده و سوم اینکه ارسطو درگیر مواد شده ک بعید بود
Iran (Islamic Republic of)
یه شهروند
۱۴:۴۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
در حج تمتع رمی جمرات مستحبی نداریم. نقی نمی تواند برای کسی مثلا ارسطو در ایران رمی جمرات بکند. ثانیا فاصله زمانی آخرین رمی جمرات و اتمام مراسم حج و آمدن به ایران در سریع ترین حالت بیش از یک هفته حتی بیشتر طول می کشد چطور سر نقی که در رمی جمرات با سنگ زخمی شده هنوز پانسمان است. تازه جای پانسمان هم در سکانس ها جابجا می شود.
نکته دیگر در رمی جمرات به خانه شیطان سنگ نمی زنند. این جمله خانه شیطان چند بار تکرار شد.
ظاهرا این سریال مشاور مذهبی ندارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
اییی خداااا уjc حساس نشو حساس نشو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
اگر بخوای اینطوری حساب کنی که،،، بهتاش تو پایتخت ۲ داداش بهبود رو بازی میکرد،
الان نقش پسرش رو داره بازی میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مثلا که چی؟ اینارو گفتید که چی؟
Iran (Islamic Republic of)
حبیب
۱۳:۳۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
توی قسمت ۱۱وقتی فهیمه و بهبود داشتن صبحونه میخوردن عوامل پشت صحنه توی اینه بغل ماشین بهتاش معلوم بودن.دو سه بار تکرار شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خیلی بیشتر بوده سوتی ها ولی خوب اشکال نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
داداشی بیکاری دا
Iran (Islamic Republic of)
لیلا سهرابی
۱۲:۵۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مسائل حقوقی بزرگترین حفره سریاله
زن شوهر دار ک نمیتونه ازدواج کنه
مگر حکم موت فرضی گرفته باشه
تو سریال ۳ روز بعد قرار بود فهیمه با رحمت عقد کنه
اگر حکم موت فرضی نداشته ک عقد نمیتونسته بکنه
Iran (Islamic Republic of)
محراب
۱۰:۵۰ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
خب حتمن حکم داشته دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ل
۱۲:۱۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
اگه شوهر کسی 4 سال مفقودالاثر باشه میتونه طلاق بگیره
Iran (Islamic Republic of)
راد
۱۲:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
عمر این سریال به پایان رسیده البته سال گذشته به پایان رسیده بود .خواستند کمی کشش بدهند تا .... این سریال کاملا آبکی هست و حرفی برای گفتن ندارد .وقت مردم و سیما را نباید برای این سریال بی محتوی ، حرام کرد .امیدوارم این گروه اول تکلیفش را با خودش روشن کند . آیا واقعا میخواهند برنامه ای شایسته یک ملت با فرهنگ بزرگ ایرانی و اسلامی بسازند ؟ یا وقتشان را هدر بدهند .وقت مردم را ، البته .
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۱۷:۰۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
برو بابا.تو دوست نداری نگاه نکن. این تنها فیلمیه که تو این اوضاع دل مردم رو شاد می‌کنه.
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سوتی چیه فیلمو ببین اگه این کارا نباشه که سر گرم نمیشید
United States of America
ناشناس
۱۲:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
مهم اصل سریاله که واقعا تو این روز ها دلخوشی مردم شده و سادگی خانواده ها توش موج میزنه. اتفاقاتی که ممکن تو زندگی همه پیش بیاد. صدها بار از سریال هایی که همش تو یه خونه با تجملات فراوان هست بهتره.
یه سوتی دیگه در این سریال که بازم تو اصل ماجرا تغییر ایجاد نمیکنه هم پرواز بودن بهتاش با پدرش بود که در سکانسهای بعدی بهتاش میرسه و از فرودگاه در همون موقع میره استادیوم ولی پدرش ظاهراً دیرتر میرسه که با استقبال ارسطو مواجه میشه....
در مجموع خیلی قشنگه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۱۵ فروردين ۱۳۹۹
بهتاش و بهبود هردو پروازشون فرودگاه امام ميشينه،بهتاش مستقيم ميره استاديوم ولى بهبود از تهران مياد فرودگاه سارى،براى همين اختلاف تايم داشتن !
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۱۲:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
فیلم عااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
پروین
۱۲:۱۱ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
فیلم عااااااالی
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۲:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
ما متوجه خیلی از این سوتی ها نمیشیم. ولی در جذابیت و چالشهای قصه مشکل پیدا کرده بعد فوت مرحوم الوند. سطح توقعمون را بالاتر از اینها بردن.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۱:۴۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
بهتاش تو فصل 3 پایتخت سرباز بود یعنی الان حداقل باید 24 سالش باشه اونوقت فهیمه میگه 22 ساله با بهبود ازدواج کرده. بهروز هم تو فصل پنج 4 ساله بود یعنی الان باید 6 ساله باشه نه ده یازده ساله.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
بسیار سریال قشنگیه من از اینکه همه ی اطرافیانم با دیدن این سریال حالشون خوبه خوبم و خنده ی از ته دلشون رو که میبینم از خدا میخوام عمر با عزت به آقای محسن تنابنده بده
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۱:۱۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سلام
در بازی با پرسپولیس اخر بازی خوشحالی بازیکنان پرسپولیس و در اغوش گرفتن مربی را از مساوی با نساجی نشان می دهند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خجالت بکشید.این کارای شما چه معنی میده اخه. سریال به این خوبی. نشستید سوتی میگیرید؟ حالا مثلا ماهی تابه یه جا خالی بود یه جا خالی نبود! شما خودتون که خدای سوتی و خبرهای بی محتوا و عجیب غریب هستید! تموم کنید بچه بازی ها رو !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
تعصب تو هرچیزی بده دوست عزیز. متعصب نباش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
این سریال هم از نظر محتوا هم از نظر طنز هیچ چیزی برای گفتن نداره و کلا چرند و پرند بی مزه است.
Iran (Islamic Republic of)
مهدیار
۱۷:۰۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
برو بابا.تو دوست نداری نگاه نکن. این تنها فیلمیه که تو این اوضاع دل مردم رو شاد می‌کنه.
Sweden
مهدی
۱۱:۰۶ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
شماره پیراهن و دستکش بهتاش توی مسابقه فوتبال چند بار عوض میشه'88 '1 'ویک شماره دیگه هم بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
اینها که تلویزیون را تحریم کرده بودند! بعدش هم مردم از سر ناچاری چه مزخرفاتی را باید تماشا کنند! ده ساله شد حتما صد ساله میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
اصلا شخصیت های سریال هویت خودشون رو از دست دادن. ارسطو که انقدر برای بردن گنبد و گلدسته گریه کرده بود و زنش رو مسلمون کرده بود الآن شده قاچاقچی! هما که آشپزخانه داشت بعد شورای شهر بهانه شد آشپزی رو کنار گذاشت بعد که بخاطر مشکل روحی نتونست آشپزی کنه الآن که خوب شده باید آشپزی رو ادامه میداد گویندگی چیه وصله ناجور. از همه بدتر حجم معتاد های سریاله، انگار نه انگار جرمه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
یه سوتی دیگه هم از دیشب
بهبود گفت رفتم 32تا نون گرفتم قیمت 12تا نون حساب کردن, فهیمه گفت آره گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
عزیز
۱۰:۴۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
به نام خدا و با سلام در قسمتی که دیشب پخش شد (11/ 1/ 1399) حاج آقا نقی وقت وضو گرفتن با دست چپ صورتش را شست که باید با دست راست می شست تا وضویش درست باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
این باید رو بر مبنای حکم کدام مرجعی گفتید؟
تو نت سرچ کردم گفته اشکال ندارد با دست چپ شست.
Iran (Islamic Republic of)
س
۱۲:۱۳ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
اینو از کجا درآوردی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
نقیی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
نقیی کجاست
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۰:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
آخه چه معنی داره الکی به فیلم ایراد میگیرین ...
چرا این همه اعتراض را برای 50 کیلو آلبالو بیان نکردند ؟؟؟؟
این خیلی عالیه و بعضی ها از روی حسادت میخوان حرفی زده باشند ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
اقا مگه سریال برای جشنواره ساختن که اینقده انتقاد میکنین ی عده اخلاقشون همینه دوست دارن تخریب کنن،حالا دیدن 2نقش اصلی سریال بازی در تلویزون تحریم کردن اون عده هم شروع کردن،چرا قبلا این افاضات منتقد نبود،
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۰:۱۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
سوتی قسمت 12 این بود که بهبود با فهیمه نشسته بودن صبحانه بخورن، دست بهبود قوری را پرت کرد پشت سرش و توی سکانس کنار ارسطو هم پیداست که افتاده پشت سرش اما دریک سکانس بعد از ضربه زدن به قوری، موقعی که ارسطو داره میاد قوری هوز کنار سماور هستش
Iran (Islamic Republic of)
صبورا
۱۰:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
خوب ک چی بشه:/
اصل جذابیت فیلمه اینک ب زبان طنز همه مشکلات و میگن و تا شاید ب مسئولین بربخوره و البته ک هرگز نمیخوره
Iran (Islamic Republic of)
حسن میرکی قرایی
۰۹:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
در قسمت پایتخت 2 وقتی نقی از گلدسته سازی اخراج میشه میره سر گذر برای کار که یه خانم نقی رو میبره خانه که به پسرش بگه اگر درس نخونی عاقبتت میشه مثل این آقا - خاله نقی در این سکانس نقش خدمتگذار خانه را بازی میکند اما در پایتخت 4 نقش خاله نقی رو بازی میکند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن میرکی قرایی
۰۹:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
در قسمت پایتخت 2 وقتی نقی از گلدسته سازی اخراج میشه میره سر گذر برای کار که یه خانم نقی رو میبره خانه که به پسرش بگه اگر درس نخونی عاقبتت میشه مثل این آقا - خاله نقی در این سکانس نقش خدمتگذار خانه را بازی میکند اما در پایتخت 4 نقش خاله نقی رو بازی میکند.
Iran (Islamic Republic of)
حسن میرکی قرایی
۰۹:۵۲ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
در قسمت پایتخت 2 وقتی نقی از گلدسته سازی اخراج میشه میره سر گذر برای کار که یه خانم نقی رو میبره خانه که به پسرش بگه اگر درس نخونی عاقبتت میشه مثل این آقا - خاله نقی در این سکانس نقش خدمتگذار خانه را بازی میکند اما در پایتخت 4 نقش خاله نقی رو بازی میکند.
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
یه هوادار
۰۹:۴۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
با سلام....من تشکر میکنم بابت ساخت این سریال ولی در کل کاش با پایتخت۵ تمومش میکردند و ادامه نمیدادند چون خیلی بهتر از این سری بوده و دیگر از ضعف های این سریال به نظر من بی احترام به بزرگتر هست !!!!!!!! و ضعف دوم عاشقانه یه زن شوهردار با رحمت....به قول یک نفر ما نمیدونستیم بهبود برمیگرده ولی نویسنده فیلم که میدونست!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
وا نقد دومت عجیبه ها چون نویسنده از برگشت بهبود مطلع بود باید له فهیمه و رحمت بهد 5 سال غیبت شوهر تزریق کند وه شوهرش زنده است؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۳ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
تو بازی نساجی صحنه هایی که از علیرضا حقیقی نشون میدادند شماره 88 بود اما بهتاش شماره یک به تن داشت!!!
Iran (Islamic Republic of)
باران
۰۹:۲۷ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
ماهتابه ک خالی نیس که!
فقط اول میدان دید طوری هس که داخل ماهتابه دیده نمیشه

انتقاد و انتقاد پذیری خوبه بهتره بپذیریم اینو باید تو نقد فیلم رودرو با عوامل ش مطرح بشه تا رفع بشه والا من که ب شخصا تماشاگر خودم خیلی توجه ندارم
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابادان
۰۹:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
دیشب هم وقتی فهیمه و بهبود مشغول خوردن صبحانه بودند تصویر فیلمبردار و صدا بردار فیلم از اینه بغل ماشین بهتاش معلوم بود که مشغوله ضبط سکانس هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد ابادان
۰۹:۲۵ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
دیشب هم وقتی فهیمه و بهبود مشغول خوردن صبحانه بودند تصویر فیلمبردار و صدا بردار فیلم از اینه بغل ماشین بهتاش معلوم بود که مشغوله ضبط سکانس هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
از همه سوتیها که بگذریم آیا درست است ماشین بیت المال اینگونه در اختیار یک راننده باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۱۳ فروردين ۱۳۹۹
پلاک ماشین سفیده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۹
ماشین شخصی نقی بود. نشون به اون نشون که از کار اخراج شد، ولی ماشین دستش بود.
Iran (Islamic Republic of)
&*****&
۰۹:۰۴ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
همه تو قرنطینه بیکارین نشستید تناقض های پایتخت رو پیدا میکنید. پایتخت فقط یه فیلم طنزه و بست. اگه تناقض های حرفای مسولین رو پیداکنید خیلی چیز های عجیب تری کشف میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۱۲ فروردين ۱۳۹۹
چه ربطی داره آخه همه چیو بهم ربط میدین
۱۲۳
آخرین اخبار