خیرین مهابادی به یاری بیماران کرونایی شتافتند

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهاباد گفت: با همت خیرین بیمارستان صحرایی بیماران کرونا ویروس شهرستان مهاباد با رشد فیزیکی بیش از ۹۵ درصد آماده بهره برداری است.

بهزاد مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد،گفت: قبل از راه اندازی بیمارستان صحرایی تعداد فضا‌های قابل تعریف برای تخت‌های بیماران در این مکان توسط کارشناس مدیریت بحران بیمارستان بر اساس دستور العمل‌های وزارت بهداشت تخمین زده شده بود.

او افزود: ۷۲ تخت در این مکان برای زمانی که بیمارستان مهاباد ظرفیت دریافت بیمار را نداشته باشد اختصاص داده شده است و درخارج از این مکان نیز یک مکان کامل به عنوان ایستگاه پرستاری تعیین شده است.

بهزاد اضافه کرد:بیمارستان صحرایی بیماران کرونایی شهرستان مهاباد به همت خیرین شهرستان مهاباد و با اهدا بیش از ۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در محل سالن ۲ هزار نفری شهرستان مهاباد تجهیز شده است..

او ادامه داد: تمامی تجهیزات به کار گرفته شده در این بیمارستان شامل تخت‌های بستری، کمد، ترالی و دارو‌های اورژانسی، کپسول‌های اکسیژن برای هر تخت، دستگاه‌های دی سی شوک، ۷۲ تخته پتو، میز و صندلی برای پرستاران توسط خیرین شهرستان مهاباد تهیه شده است.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.