نظارت بر واحد‌های صنفی تشدید می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: به منظور جلوگیری از گسترش ویروس کرونا نظارت و بازرسی از واحد‌های صنفی مجاز به فعالیت در جهت رعایت دقیق اصول بهداشتی مبارزه با کرونا استمرار خواهد داشت.

نظارت بر واحد‌های صنفی تشدید می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سید حسین حسینی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر با اشاره به ضرورت ادامه تعطیلی صنوف غیرضروری تا پایان ۱۵ فروردین امسال افزود: درراستای تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا نظارت مستمر بر واحد‌های صنفی ضروری نظیر سوپر مارکت ها، میوه و تره بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و سایرصنوف تامین کننده مواد غذایی وداروخانه‌ها به منظور رعایت ضوابط بهداشتی مبارزه با شیوع ویروس کرونا به صورت مستمر و روزانه در حال انجام است.

او تاکید کرد: رعایت دقیق مسائل بهداشتی مثل استفاده از محلول ضدعفونی کننده و گذاشتن دستکش پلاستیکی یکبار مصرف و در صورت نبود از کیسه فریزری برای مشتریان در ورودی واحد‌های صنفی الزامی بوده و درصورت رعایت نکردن موارد بهداشتی برخورد قانونی خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر عنوان کرد: متصدیان واحد‌های صنفی هنگام فعالیت می‌بایست از ماسک و دستکش استفاده و همچنین از مواد شوینده و ضدعفونی کننده به طور مداوم استفاده کنند تا سلامت خود و دیگران به خطر نیافتد.

حسنی تصریح کرد: استفاده از دستگاه کارت خوان جهت جلوگیری از آلودگی، ضد عفونی کردن مداوم محیط فروشگاه از دیگر نکات ضروری است.

او از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در واحد‌های صنفی به ویژه رعایت نکردن نکات بهداشتی در هنگام خرید مراتب را به تلفن ۱۲۴ رسیدگی به شکایات مردمی این سازمان گزارش کنند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.