فرماندار خرمشهر؛

متوقف نشدن پروازها و قطارهای مسافری از عوامل افزایش آمار بیماران کرونا در خرمشهر است

فرماندار ویژه خرمشهر متوقف نشدن سفرها به خرمشهر را تهدید جدی برای سلامت مردم دانست و گفت: متوقف نشدن پروازها و قطارهای مسافری از عوامل افزایش آمار بیماران کرونا در خرمشهر است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: برای توقف سفرهای ریلی و هوایی ضمن هماهنگی با استاندار خوزستان با وزیر راه نیز مکاتبه و قرار شد در خصوص توقف سفرها تجدید نظر کنند اما تا این لحظه هیچ اقدامی انجام نشده و ما در بلاتکلیفی هستیم.

او با بیان اینکه فرودگاه هنوز تعطیل نشده است، گفت: روزانه پروازها در فرودگاه آبادان در حال انجام بوده و هر پرواز  و هر سفر قطار ده برابر اتوبوس، مسافر جابه جا می‌کنند که روند فعالیت گروه‌ها در گلوگاه‌های خرمشهر را خنثی می‌کند.

فرماندار ویژه خرمشهر افزود: قرار است ضمن بستن محورهای اصلی شهر گشت مشترک نیروهای انتظامی، بسیج و نماینده دادستانی، بهداشت و اداره صنعت، معدن و تجارت اقدام به بستن و پلمب بازارها و واحدهای صنفی کنند.

حیدری گفت: هرگونه مقاومت در برابر تصمیمات مسوولان ذیربط بدون شک سلامت مردم را به خطر می‌اندازد.

او از نصب دستگاه سیتی اسکن در بیمارستان ولیعصر(عج) خرمشهر خبر داد و گفت: این دستگاه فوق العاده پیشرفته بوده و می‌تواند کمک موثری در تشخیص بیماری کرونا داشته باشد.

فرماندار ویژه خرمشهر اطلاع رسانی به مردم درخصوص ویروس کرونا را ضروری دانست و افزود: به گفته متخصصان این ویروس هیچ درمانی ندارد جز اینکه حلقه انتقال آن قطع شود و تنها راه قطع این زنجیره در خانه ماندن است.

 براساس یافته‌های آزمایشگاهی تعداد بیماران مبتلا به ویروس کرونا در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان به ۹۰ نفر رسیده است.

 شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان از خدمات دانشکده علوم پزشکی آبادان بهره مند هستند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.