با حکم تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)؛

قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه (س)منصوب شد

آیت الله سعیدی،هادی محمودنژاد را به عنوان قائم مقام تولیت حرم حضرت معصومه (س)منصوب کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س)آیت‌الله سید محمد سعیدی ،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) به منظور افزایش تعاملات و هماهنگی‌های بیشتر میان آستان مقدس و نهاد‌ها و سازمان‌های مختلف، با صدور حکمی هادی محمودنژاد را به‌عنوان قائم مقام خود منصوب کرد.

 متن این حکم به این شرح است:با توجه به گسترش فعالیت‌های آستان مقدس در عرصه‌های فرهنگی، خدماتی و اقتصادی و نیز با توجه به حادثه شیوع ناگهانی بیماری کرونا و ضرورت هماهنگی و تعامل بیشتر بین آستان مقدس و دیگر سازمان‌های استانی و کشوری به موجب این حکم جنابعالی را با حفظ سمت معاونت اجرائی به عنوان قائم مقام تولیت آستان مقدس منصوب می‌کنم.


بدیهی است تمام معاونت‌ها و مدیریت‌های آستان مقدس موظف به همکاری و همراهی هستند.


امید است آن جناب که بهره‌مند از اخلاق اسلامی، تعهد ایمانی و کارنامه موفق اجرایی هستید، با عنایت خداوند متعال و استمداد از حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علی‌ها در تنظیم و تنسیق امور موفق باشید و موجبات رضایت حضرت، ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقشان آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی را فراهم کنید.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
توران سلطانی
۱۸:۲۹ ۲۶ فروردين ۱۳۹۹
من 40 سالمه خودم سرپرست خانواده م با 4 تا بچه تو مستاجری... الان دوماهه سرکار نمیرم... کارم اینه تو خونه های مردم کار میکنم... بخاطر رضای خداوند به ماها کمک کنین که شرمنده م از بچه هام