اخبار حوادث امروز یکم فروردین ماه ۹۹؛

از دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح تا حریق خودرو بدون تلفات جانی

مهم‌ترین حوادث امروز (یکم فروردین سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (یکم فروردین ماه سال ۹۹) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

کشف بیش از یک هزار عدد مواد محترقه

سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به منظور پیشگیری از بروز حوادث ناگوار در استفاده ناصحیح از مواد محترقه، ماموران پلیس امنیت عمومی خرمشهر با انجام کار‌های اطلاعاتی یک باب مغازه که در زمینه فروش و توزیع مواد محترقه غیرمجاز فعالیت داشت را شناسایی کردند.

او ادامه داد: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از هماهنگی با مرجع قضائی در بازدید از واحد صنفی مذکور یک هزار و ۳۵۳ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، خاطر نشان کرد: به استناد قانون مجازات اسلامی هر گونه قاچاق، خرید و فروش مواد منفجره و محترقه به طور غیرمجاز جرم محسوب شده و مرتکب آن به مجازات مندرج در قانون محکوم می‌شوند.

دستگیری سارق درب منهول

سرهنگ سید محسن تقی زاده فرمانده انتظامی آبادان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت درب منهول‌های فاضلاب در نقاط مختلف شهر آبادان توسط سرنشینان یک دستگاه خودرو پراید، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی با کار اطلاعاتی یک سارق در خصوص سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی آبادان با بیان اینکه در این رابطه خودروی متهمان نیز توقیف شده گفت: متهم در بازجویی پلیس به ۱۲ فقره سرقت درب منهول فاضلاب اعتراف و پس از تشکیل پرونده از طریق مرجع قضائی راهی زندان شد.

شهرام بختیاری مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گوبا خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:شامگاه گذشته حریق خودرو، واقع در کوی سوم خرداد طی تماس شهروندان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شدکه، بلافاصله ۲تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱ (مرکزی) به محل حادثه اعزام شدند.

از دستگیری سارق مسلح و کشف سلاح تا حریق خودرو بدون تلفات جانی

او با بیان اینکه آتش نشانان ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه، حریق را به وسیله آب اطفاء کردند افزود: خوشبختانه این حادثه مصدومی نداشت

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت:علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

انتهای پیام/ د

       

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.