نیوزویک: احتمال تخلیه واشنگتن در صورت فلج شدن دولت در پی شیوع کرونا

نشریه نیوزویک در گزارشی اختصاصی از طرح‌های محرمانه ارتش آمریکا درصورت فلج شدن دولت به واسطه شیوع کرونا سخن گفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، نشریه نیوزویک در گزارشی اختصاصی از طرح‌های محرمانه ارتش آمریکا در صورتی سخن گفت که ویروس کرونا سبب فلج شدن دولت این کشور شود.

در گزارش اختصاصی نوزویک که با تیتر «طرح‌های فوق محرمانه ارتش در صورتی که ویروس کرونا دولت را فلج کند» منتشر شده، آمده است: با وجود آنکه رئیس جمهور ترامپ گفته است آزمایش او برای ویروس کرونا منفی شده، ویروس همه گیر کووید-۱۹ نگرانی‌ها را از این مسأله بر انگیخته که بخش‌های اجرایی و حتی کنگره و دیوان عالی آمریکا ممکن است تعطیل شود و این مسأله اجرای طرح‌هایی از جمله تخلیه واشنگتن و اعطای مسئولیت به مقامات درجه دوم را در مناطق دور و قرنطینه شده شامل می‌شود.

نیوزویک: احتمال تخلیه واشنگتن در صورت فلج شدن دولت در پی شیوع کرونا

نیوزویک در ادامه نوشت:، اما کرونا ویروس مسأله‌ای جدید است؛ بطوری که خود ارتش نیز در معرض خطر است و باید در خصوص سناریو‌های فاجعه بار از جمله احتمال خشونت محلی گسترده در نتیجه کمبود غذا اندیشیده شود.

در ادامه این مقاله آمده است: دستورات آماده باش بیش از سه هفته پیش صادر شد و این دستورات تنها برای حمایت ازواشنگتن نیست، بلکه برای آمادگی به منظور نوعی قوانین حکومت نظامی است.

کنگره آمریکا روز چهارشنبه نیز طرحی به میزان ۱۰۰ میلیارد دلار را برای کاهش پیامد‌های کرونا به تصویب رساند.

گفتنی است طبق آمار‌های رسمی تا کنون ۱۷۱ نفر در امریکا بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و بیش از یازده هزار نفر به این ویروس مبتلا شده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایرج
۲۳:۰۱ ۲۹ اسفند ۱۳۹۸
مرک برامریکای جنایتکار
آخرین اخبار