رایزنی سفیر ایران در مسقط با وزیر خارجه عمان در مورد نامه اخیر روحانی به پادشاه عمان

سفیر ایران در عمان روز پنجشنبه بیست و نهم اسفند در محل وزارت خارجه عمان با «یوسف بن علوی» وزیر مشاور در امور خارجی عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رایزنی سفیر ایران در مسقط با وزیر خارجه عمان در مورد نامه اخیر روحانی به پادشاه عمان

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام و المسلمین نوری شاهرودی سفیر ایران در عمان در روز پنجشنبه بیست و نهم اسفند در محل وزارت خارجه عمان با «یوسف بن علوی» وزیر مشاور در امور خارجی عمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار که معاون سفیر ایران و دیگر مسئولان وزارت خارجه عمان نیز حضور داشتند، درخصوص پیام اخیر حسن روحانی رئیس جمهور ایران به سلطان هیثم پادشاه جدید عمان و راه‌های تحکیم و تعمیق روابط فیمابین با توجه به شیوع بیماری کرونا بحث و تبادل نظر شد.

حسن روحانی رئیس جمهوری ایران روز جمعه ۲۳ اسفند ماه با ارسال نامه‌ای به سران تعدادی از کشور‌ها با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تبدیل شدن آن به یک اپیدمی جهانی، متذکر شده است که در این شرایط، جمهوری اسلامی ایران ــ بر خلاف سایر کشور‌های درگیر ــ با موانع و محدودیت‌های جدی مواجه است که ناشی از تحمل دو سال تحریم‌های گسترده غیرقانونی، سیاست فشار حداکثری و کارشکنی‌های سیستماتیک دولت آمریکا می‌باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار