برای شکست کرونا؛

اولین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در یزد برگزار می‌شود

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد از برگزاری اولین حشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در خانه بمانیم در استان خبر داد.

مجید جوادیان زاده مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، گفت: با توجه به وضعیت شیوع ویروس کرونا و اهمیت حفظ سلامتی جامعه و قطع کردن زنجیره انسانی جهت پایان دادن به شیوع این ویروس با رویکرد در خانه بمانیم نخستین جشنواره مجازی ادبی، هنری و فرهنگی در خانه بمانیم در استان برگزار می‌شود.

او افزود: این جشنواره در بخش‌های شعر، داستان کوتاه، فیلم کوتاه و عکس و با موضوعات بهار، خانه، وطن، سلامت و همکاری برگزار می‌شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد ادامه داد: بخش شعر در قالب شعر آزاد و حداکثر دو شعرو بخش داستان کوتاه شامل حداکثر دو صفحه a۴ می‌شود.

او گفت: بخش عکس هم شامل عکاسی با تلفن همراه حداکثر دو عکس با کمترین ویرایش و بخش فیلم نیز شامل دو فیلم کوتاه ۹۰ ثانیه‌ای با موضوع شعر خوانی دست جمعی، سرگرمی‌های خانواده، معرفی کتاب، متن خوانی، آموزش اصول بهداشت خانواده و ادبیات عامیانه است.

جوادیان زاده تاکید کرد: اولین جشنواره مجازی در خانه، از امروز بیست و نهم شروع و تت پانزدهم فرودین ۱۳۹۹ ادامه دارد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره مجازی در خانه بمانیم می‌توانند آثار خود را از طریق واتساپ و تلگرام به شماره ۰۹۱۳۵۲۴۶۲۳۲ ارسال نمایند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار