تست ۱۴ نفر به کرونا در استان کرمان مثبت شد/ یک نفر از بیماران کرونایی در سیرجان فوت کرد

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان گفت: ۱۴ نفر دیگر به جمع بیماران مبتلا به کرونای استان کرمان اضافه شدند و یک نفر از بیماران در سیرجان فوت کرد.

تست ۱۴ نفر به کرونا در استان کرمان مثبت شد  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  مهدی شفیعی، سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ نفر دیگر به جمع بیماران کرونای استان کرمان اضافه شدند، گفت: متوسط سنی ۱۴ مورد جدید به کرونا در استان کرمان ۶۳ سال به بالا بوده است.

او تصریح کرد: ۲ نفر از این ۱۴ نفر زن و شوهر هستند.

شفیعی با بیان اینکه یک نفر از ۱۴ نفر، همسرش چند روز قبل بستری شده است، بیان داشت: یک نفر هم از این تعداد هفته قبل در مراسم تدفین و یک نفر دیگر در مهمانی شرکت کرده بود که به کرونا مبتلا شده است.

او عنوان کرد: از ۱۴ مورد جدید ۱۰ مورد آن در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی کرمان، ۳ مورد در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان و یک مورد در بیمارستان‌های دانشگاه علوم پزشکی جیرفت بستری هستند.

شفیعی گفت: هشت نفر در شهر کرمان، دو نفر در شهر زرند، سه نفر در رفسنجان و یک نفر در جیرفت جزو موارد جدید ابتلا به کرونا در استان کرمان هستند.

او افزود: ۹ نفر از این ۱۴ نفر، آقا و پنج نفر خانم هستند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان  تصریح کرد: سه نفر از این ۱۴ نفر، هم جزو کادر درمان هستند.

او با بیان اینکه حال دو نفر از بیماران وخیم است، گفت: طبق اعلام دانشگاه علوم پزشکی سیرجان یک مرد ۷۹ ساله‌ در این شهرستان فوت کرده است؛ بنابراین، تعداد فوتی‌ها در استان به  14 نفررسیده است.

 شفیعی گفت: با اعلام 14 مورد جدید ابتلای به کرونا ویروس، تعداد افراد مبتلای به این بیماری در سطح استان به 141 نفر رسید. 

او افزود: از ابتدای اسفند ماه تاکنون، هزار و ۲۱۸ مورد در مراکز درمانی استان با عنوان بیماری حاد تنفسی بستری شدند که برای ۶۹۵ مورد، شک به بیماری کووید ۱۹ داده شد که از این تعداد ۱۴۱ مورد مثبت شده است.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت:  از روز گذشته تا امروز، ۷ بیمار مبتلا به کرونا ویروس از مراکز درمانی استان ترخیص شدند که در مجموع ۵۵ نفر با حال خوب از مراکر درمانی مرخص شدند.

 او  تعداد افراد مستقر در نقاهتگاه را ۵ مورد عنوان کرد.

انتهای پیام/ م

برچسب ها: کرونا ویروس ، فوتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.