امام جمعه سابق خرمشهر درگذشت

حجت الاسلام و المسلمين نوري امام جمعه سابق خرمشهر درگذشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،حجت الاسلام و المسلمين نوري امام جمعه سابق خرمشهر و ابوی همسر نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اهواز پس از تحمل يك دوره طولانی بيماری ناشی از جراحت جنگ تحميلی درگذشت.

پیر مقاومت به لقالله پیوست

پیام تسلیت هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر در پی درگذشت امام جمعه سابق خرمشهر ، روحانی مجاهد و فداکار  «یادگار مقاومت، صبوری و شهامت» روحانی جانبار حجت‌الاسلام و المسلمین حاج سید ابوالحسن نوری

بسمه تعالی

تلاش و مبارزات  روحانی مبارز و جانباز حضرت حجت السلام ابولحسن نوری که از سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده بود در نخستین سال‌های پیروزی و بویژه پس از یورش رژیم بعثی به مرزهای کشور به اوج رسید و یادگاری فراموش نشدنی از مقاومت و صبوری و شهامت به جای گذاشت. او در روزهای محنت خرمشهر برای رزمندگان خطوط مقدم، سنگری معنوی و پشتیبانی بی نظیر بود. در سخت‌ترین شرایط آتشبازی‌های دشمن حضور موثر و خطبه‌ها و سخنرانی‌های تسلا بخش او قطع نشد و در دوران خطر و سختی و محنت مردم خرمشهر و رزمندگان را تنها نگذاشت. پرونده عمل این مرد مومن و صبور و بی ادعا در نزد پروردگار رحیم و غفور و اولیائش، مایه سرافرازی او و جلب رحمت حضرت حق متعال است.

هیأت رزمندگان اسلام خرمشهر درگذشت این روحانی مبارز را به خاندان محترم و ارادتمندان و دوستان  و به عموم مردم خرمشهر تسلیت عرض می‌کنیم و علو درجاتش را از خداوند متعال مسالت می‌نماییم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.