حیدری: هدفم کسب عنوان برترین کاراته کای سوپر لیگ است/ وداع پورشیب با المپیک ۲۰۲۰ بسیار تلخ بود

بازیکن ملی پوش تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: قصد دارم عنوان برترین کاراته کا درقابت‌های سوپر لیگ را به خودم اختصاص دهم.

سامان حیدری بازیکن ملی پوش تیم کاراته دانشگاه آزاد در گفت‌وگو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در خصوص اینکه به دلیل شیوع ویروس کرونا تمریناتش را از باشگاه بدنساری به خانه منتقل کرده است بیان کرد: با توجه به اینکه این مشکل در کل دنیا همه گیر شده و حتی  تمام مسابقات ورزشی را لغو کرده  و به تعویق انداخته است، حالا هم شرایط کمی فرق کرده و  اکثر ورزشکاران تمرینات را به خانه منتقل کرده اند و این حداقل کاری است که می‌توانیم انجام دهیم.

به دلیل شیوع  کرونا تمریناتم را به خانه منتقل کرده ام

وی افزود: من هم در فضای کوچکی از منزل شخصی مان مشغول تمرین هستم تا بدنم را در  آمادگی نسبی نگه دارم. البته احسان برادرم همیشه در کنار من هست و همیشه به من انرژی و انگیزه خوبی می‌دهد و اگر جایی واقعا تنبلی کنم و پا پس بکشم مرا به انجام تمرینات وا می‌دارد.

وداع پورشیب با المپیک ۲۰۲۰ بسیار تلخ بود

ملی پوش کاراته درباره نتایج اخیر کاراته در راه کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ اظهار کرد: خدا را شکر بچه‌ها همانطور که روند پر قدرت خودشان را از سال گذشته از دو سال در سطح جهانی پیش بردند، در نهایت ۴ سهمیه المپیک در بخش خانم‌ها و آقایان به دست آمد. قسمت تلخ ماجرا خداحافظی ذبیح الله پورشیب نماینده شایسته کشورمان با المپیک به دلیل قوانین جهانی کاراته بود و واقعا هم سجاد گنج زاده و هم پورشیب شایستگی حضور در المپیک را داشتند. امیدوارم کاراته ایران در المپیک ۲۰۲۰ هم همین قدر موفق باشد و با مدال آوری دل ملت ایران را شاد کند.

هدفم کسب عنوان برترین کاراته کای سوپر لیگ است

او در مورد شرایط رقابت‌های سوپر لیگ کاراته عنوان کرد:  من از اول برنامه‌ای برای خودم در نظر گرفته بودم که بهترین بازیکن شوم و به خاطر همین هر هفته با انگیزه مضاعفی در مسابقات حضور پیدا کردم. تا به اینجا هم سعی کردم نمایش خوبی از خودم به نمایش بگذارم.

سوپر لیگ کاراته دوقطبی نشده است

حیدری در مورد اینکه گفته می‌شود سوپر لیگ کاراته دوقطبی شده است واکنش نشان داد و بیان کرد: با این موضوع کاملا مخالف هستم. به غیر از دانشگاه آزاد که تیم قدیمی و ریشه داری است، اما تیم‌های آوای رزم، پاس ناجا و رعد پدافند هوایی هم تیم‌های بسیار خوبی هستند که در سوپر لیگ مبارزه می‌کنند. با این حال می‌توانیم در سوپر لیگ شاهد تنوع و تعداد بیشتری از تیم‌ها و همچنین گسترش سرمایه گذاران باشیم.


بیشتر بخوانید: ۴ سهمیه کاراته ایران در المپیک قطعی شد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار