کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق خارجی در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق خارجی و افزایش میزان ۴۰ درصدی کشفیات  در این شهرستان خبر داد.

کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق خارجی در ملایربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ سلگی، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: وقوع انواع سرقت‌ها در شهرستان ملایر  در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۲ درصد کاهش داشته و امسال  ۱۵۰ سارق حرفه‌ای در شهرستان دستگیر شدند.

او با اشاره به این که در این مدت، ۵ قاتل فراری دستگیر، ۸ فقره قتل کشف و موفق به کسب رتبه برتر استانی در دو سال متوالی در شهرستان ملایر شده ایم، افزود: دستگیری سارقان نیز در این مدت، ۲۴ درصد افزایش داشته است.

این مقام انتظامی افزود: امسال بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال انواع کالا‌های قاچاق خارجی با ۴۰ درصد افزایش کشفیات همچنین افزایش ۲۲ درصدی دستگیری قاچاقچیان کالا‌های خارجی و افزایش بیش از ۸ درصدی دستگیری متهمان جرایم اقتصادی و کلاهبرداری را در شهرستان ملایر شاهد بودیم.

سرهنگ سلگی بیان کرد: برگزاری ۱۸۰ جلسه آموزش همگانی برای ۱۴ هزار نفر فراگیر زن و مرد توسط مربیان آموزش همگانی پلیس و ارائه هشدار ها، آموزش‌ها و خدمات آگاه کننده برای اقشار مختلف مردم، سازش ۳۵۲ فقره پرونده قضائی از تعداد ۵۵۶ فقره پرونده ارجاع شده نیز از دیگر برنامه‌های انتظامی شهرستان ملایر بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: با توجه به شرایط امسال و شیوع ویروس کرونا توصیه اکید پلیس به شهروندان محترم این است که هیچ گونه تجمعی انجام نشود و از خانواده‌ها درخواست داریم نظارت بیشتری بر فرزندان خود داشته باشند چرا که احتمال انتقال بیماری از طریق مواد محترقه‌ای که دست به دست می‌شود بسیار بالاست.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.