تصاویر نخستین حادثه چهارشنبه سوری در مشهد/ وضعیت وخیم جوان ترقه ساز مشهدی

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: سوختگی و جراحت شدید جوان ۱۹ ساله مشهدی ، در حین ساخت مواد محترقه در منزل مسکونی، درشهرک غرب اتفاق افتاد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، آتشپاد دوم محمد جواد سبحانی معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: ساعت 2 بامداد امروز سه شنبه ۲۷اسفند ماه ۹۸ در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر شنیدن انفجار از داخل یک منزل مسکونی، ستاد فرماندهی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۳۴ را به محل حادثه در بلوار دکتر حسابی اعزام کرد.

او ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل مشخص شد، جوان حدوداً ۱۹ ساله در حین ساخت مواد محترقه روی پشت بام منزل سه طبقه دچار سوختگی شدید گردیده که آتش نشانان بلافاصله این فرد را برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس حاضر در محل دادند.

 معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: در بررسی‌های دقیق در محل مشخص شد، این جوان در حین ساخت مواد محترقه به دلیل نامشخصی باعث بوجود آمدن انفجاری مهیب، توام با خسارت در اتاقک روی پشت بام منزل اشان و سوختگی شدید خود شده و تعدادی از مواد محترقه ساخته شده نیز در محل کشف گردید که بلافاصله توسط آتش نشانان خنثی‌سازی گردید.

این گزارش می افزاید وضعیت جسمانی این جوان ۱۹ سال وخیم اعلام شده است.
نخستین حادثه چهارشنبه سوری در مشهد/ وضعیت وخیم جوان ترقه ساز را رقم زد!

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۴۳ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
عالی بود
آخرین اخبار