پرداخت تسهیلات توسط کمیته امداد خرمشهر

رئیس کمیته امداد خرمشهر گفت: میزان تسهیلات اعطا شده اعم از تسهیلات صندوق ولایت و معرفی به سایر بانک‌ها در سال ۹۸ افزون بر ۸۰ میلیارد ریال بوده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،علی ناصر زاده رئیس کمیته امداد خرمشهرگفت: در سال ۹۸ میزان تسهیلات اشتغال‌زایی اعطا شده توسط بانک با معرفی کمیته امداد خرمشهر بیش از ۶۴ میلیارد و تسهیلات صندوق امداد ولایت بیش از ۲۵ میلیارد ریال بوده است.

او میزان تسهیلات اعطا شده از صندوق امداد ولایت کمیته امداد به مددجویان نیازمند خرمشهر را نیز ۲۵ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال اعلام کرد.

رئیس کمیته امداد خرمشهربا بیان اینکه وام‌های صندوق امداد ولایت در پنج گروه مختلف تخصیص داده شده است، افزود: از مجموع تسهیلات پرداخت شده پنج میلیارد و ۸۶۵ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه، پنج میلیارد و۸۳۰ میلیون ریال وام اشتغال، یک میلیارد و ۳۹۰ وام مسکن، سه میلیارد و ۱۱۰ میلیون ریال وام ودیعه مسکن و پنج میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال نیز تسهیلات اعطا شده به سیل‌زدگان بوده است.

ناصر زاده افزود: وام‌های اشتغال معرفی به بانک‌های سطح شهر با کمترین کارمزد و اقساط بلندمدت برای مددجویان و اقشار نیازمند سطح شهر در نظر گرفته شده است.

بنا به گفته رئیس کمیته امداد خرمشهر در سالی که گذشت ۲۳۶ مورد وام با اعتباری معادل ۶۴ میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال با معرفی کمیته امداد از بانک‌های عامل دریافت شده است‌.

ناصرزاده سهم کمیته امداد خرمشهر از تسهیلات بانکی داده شده در این شهرستان را ۴۰ درصد اعلام کرد و گفت: نسبت وام پرداخت شده صندوق امداد ولایت به تمام وام‌های بانکی در سطح شهر حدود ۴۰ درصد بوده که نشان‌دهنده اعتماد عمومی و پشتوانه مناسب مجلس و دولت به این نهاد است.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گلناز
۲۰:۱۰ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
دستم خالیه دو فرزند دارم خرجی ندارم کرایه خونه ندارم بدم نمیدونم باید چکار کنم دوتا دختر خرج می خوان