سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران مطرح کرد؛

مصدومیت سه نفر بر اثر ریزش آوار

ملکی از ریزش آوار در خیابان استاد حسن بنا و مصدومیت سه نفر خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: ساعت ۱۳:۰۶ دقیقه ظهر امروز یک مورد حادثه آوار در خیابان استاد حسن بنا جنوبی کوچه فراهانی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران با بیان این که بلافاصله پس از اعلام دو ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند گفت: آتش نشانان به محض رسیدن به محل مشاهده کردند که زمینی به وسعت ۵۰۰ متر و عمق تقریبی ۶ متر گودبرداری شده و ساختمانی در ضلع شمالی آن تخریب شده است.

او افزود: ضلع شمالی زمین ساختمانی دو طبقه وجود داشت که در طبقه همکف آن یک فروشگاه زنجیره‌ای بود.

ملکی با بیان اینکه بخشی از دیواره‌ی فروشگاه تخریب شده بود، گفت: ظواهر نشان می‌داد که این ساختمان در حال تخریب است و آتش‌نشانان سریعا دستور لازم را برای تخلیه آن فروشگاه صادر کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران بیان کرد: به محض خارج شدن افراد از ساختمان بخش زیادی از این ساختمان دو طبقه در مقابل چشم همگان فروریخت.

او گفت: خوشبختانه فردی زیر آوار نماند.

ملکی با بیان اینکه سه نفر از افراد هنگام خروج از ساختمان به علت پرت شدن نخاله‌ها دچار مسمومیت‌های جزئی شدند،گفت: مصدومان تحویل عوامل اورژانس داده شدند.

او ادامه داد: نیرو‌ها در حال بررسی کامل هستند تا فردی در زیر آوار محفوظ نشده باشد و طبق گفته افراد موجود در فروشگاه شخصی از پرسنل این فروشگاه زنجیره‌ای در زیر آوار نمانده است.

ملکی گفت: عوامل شهرداری و انتظامی در محل حضور دارند و تا دقایقی دیگر مهلت تحویل مالک آن داده خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار