۵۰ خانه مسافر دارای مجوز در سطح استان کرمانشاه فعالیت می کنند

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه از فعالیت ۵۰ خانه مسافر دارای مجوز در سطح استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش  گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز کرمانشاه؛  علی صابر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه بااشاره به فعالیت ۵۰ خانه مسافر دارای مجوز در سطح استان، بیان کرد: طبق ابلاغیه‌ای که به همه این واحد‌ها دادیم، از آن‌ها خواستیم تا پایان شیوع کرونا از پذیرش مسافر خودداری کنند.

او اضافه کرد: به منظور رصد این واحدها، سرکشی‌های مستمری از آن‌ها داشتیم که نتایج این بازرسی‌ها نشان داد بخش اعظم آن‌ها دستورالعمل را اجرا و از پذیرش مسافر خودداری کرده‌اند.

معاون گردشگری استان معضل کنونی در بحث مراکز اقامتی را خانه مسافر‌های فاقد مجوز دانست و گفت: هرچند در ماه‌های اخیر ۸۰ خانه مسافر فاقد مجوز در کرمانشاه شناسایی شده و با آن‌ها برخورد کرده‌ایم، اما درحال حاضر تعداد زیادی نیز مشغول به فعالیت هستند که شناسایی نشده‌اند.

او اضافه کرد: تعداد خانه مسافر‌های غیرمجاز در سطح شهر کرمانشاه بویژه در منطقه تاق بستان بالاست و در ماه‌های گذشته نیز اقدامات زیادی برای شناسایی آن‌ها داشته‌ایم.

صابر اعلام کرد: پراکندگی خانه مسافر‌ها در سطح شهر باعث شده تا نتوانیم به سرعت آن‌ها را شناسایی کنیم و البته آن‌هایی هم که شناسایی می‌شوند به دادسرا معرفی می‌کنیم تا با کمک پلیس اماکن آن‌ها را پلمب کنند.

او یادآورشد: تمام تلاش خود را برای شناسایی این واحد‌ها بکار می‌گیریم و از مردم هم می‌خواهیم که در صورت مشاهده مواردی آن را به ما گزارش کنند تا امنیت و سلامت شهروندان در بحران کرونا به خطر نیفتد.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۲۶ اسفند ۱۳۹۸
توربخدا به فکر مغازه دارای مستاجر باشید ما ها بیچاره شدیم کل سال چشممان به عید برای کاسبی