کشف ۵۰ کیلو پیش ساز مواد محترقه در زنجان

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان زنجان از کشف ۵۰ کیلو پیش ساز مواد محترقه و دستگیری دو نفر در این خصوص خبر داد.

کشف ۵۰ کیلو پیش ساز مواد محترقه در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ حسن درستی رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اعلام این خبر  گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پایانی و چهارشنبه آخر سال و در راستای مقابله با قاچاقچیان و وارد کنندگان مواد محترقه غیر مجاز به داخل کشور و کنترل محور‌های ورودی استان توسط ماموران پلیس امنیت عمومی.

رئیس پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه ماموران با انجام کار‌های پلیسی موفق شدند یک دستگاه وانت نیسان را با بار پرتقال در محور "زنجان- قزوین" شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیر و در بازرسی از خودرو ۵۰ کیلو پیش ساز مواد محترقه از نوع سرنج را کشف کنند.

سرهنگ درستی با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، افزود: پلیس با کسانی که بخواهند با قاچاق مواد محترقه نظم و امنیت جامعه و جان افراد را به خطر بیندازند به شدت برخورد خواهد کرد.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.