مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران مطرح کرد؛

گروه‌های جهادی استادان دانشگاه‌های تهران، آماده همکاری با مدافعان سلامت

دارا گفت: گروه‌های علمی – جهادی استادان آماده خدمت رسانی و همکاری با مدفعان سلامت در جهت مقابله با بیماری کرونا هستند.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، جلیل دارا، مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران اظهار کرد: در ۵۰ دانشگاه و پژوهشگاه‌های تهران گروه‌های علمی – جهادی استادان آماده خدمت رسانی و همکاری با مدفعان سلامت در جهت مقابله با بیماری کرونا هستند.

او افزود: استادان بسیجی دانشگاه‌های تهران در قالب این گروه‌ها برای کمک رسانی در محل‌های درمانی برای مقابله با ویروس کرونا به مدافعین سلامت اعلام آمادگی کردند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: تعدادی از دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌های تهران با محوریت گروه‌های علمی – جهادی مذکور در قالب اندیشکده‌ها و شرکت‌های دانش بنیان آماده تولید مواد و ژل‌های ضد عفونی کننده هستند که در صورت حمایت و تامین مواد اولیه اقدام به تولید و توزیع خواهند کرد.

او ادامه داد: بخش دیگری از استادان در کمک به اطلاع رسانی صحیح علمی به مردم و جامعه در قالب گروه‌های علمی در شبکه‌های اجتماعی فعال هستند. طی اعلام همکاری‌ که با وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و از طرفی با مجموعه هایی، چون سپاه تهران داریم گروه‌های علمی – جهادی مذکور با دغدغه‌های ملی و اعتقادی و با داشتن روحیه بالای جهادی آماده هر نوع خدمت رسانی با تخصص‌های خاص هستند.

مجموعه مرکز نشر ارزش‌های ماندگار مدافعین سلامت با محوریت بسیج اساتید کشور فعال شده است که در حال دریافت ایده‌های اساتید و بکارگیری آن در جهت معضل پیش آمده است. اساتید بسیجی دانشگاه‌های تهران همچون گذشته که در جهت خدمت رسانی به محرومین فعال بودند در حال حاضر و شرایط پیش آماده داوطلبانه در خدمت سلامت کشور خواهند بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار