️لغو مرخصي و ماموريت مديران ادارات شهرستان مهریز تا اطلاع ثانوی

فرماندار مهریز گفت: به منظور تسریع در رسیدگی به امور شهروندان، مرخصي و ماموريت مديران ادارات این تا اطلاع ثانوی لغو شد.

️لغو مرخصي و ماموريت مديران ادارات شهرستان مهریز تا اطلاع ثانویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، رضا زارع زاده فرماندار مهریز گفت: در پی شیوع کرونا و لزوم حضور مدیران در محل ادارات، مرخصي و ماموريت مديران ادارات شهرستان مهریز تا اطلاع ثانوی لغو شد.

او افزود: مدیران ادارات مهریز برای جلوگیری از ازدحام جمعيت در محيط اداری باید برنامه ریزی ها و اقدامات لازم را انجام دهند.

زارع زاده از تعطیلی همه اصناف به جز اصناف خدمت رسان خبرداد و گفت: گشت های مشترک اداره صنعت، معدن و تجارت، نيروی انتظامی و بهداشت، در صورت مشاهده فعالیت واحد های صنفی غير ضروری، ابتدا اخطار داده می شود و سپس  واحدهای متخلف پلمب می شود.
فرماندار مهریز ادامه داد: کلیه راه های ورودی شهرستان مهریز از روستاهای خورمیزات، شاه صفی الدین، منگاباد و همچنین راه ورودی دهستان میانکوه و کنجکوه مسدود شده است.

زارع زاده تصریح کرد: بر اساس دستورالعمل شورای امنيت كشور در خصوص چهارشنبه سوری و تاكيد وزارت بهداشت، فرماندهی انتظامی شهرستان مهریز از شكل گيری هر گونه اجتماع به منظور حفظ سلامت مردم به ويژه در كمپ های گردشگری جلوگیری کند.

او به اقدمات دیگر فرمانداری مهریز در مورد کنترل هرچه بیشتر ویروس کرونا گفت: از برگزاری مجالس، محافل و اقامه نماز جماعت در مساجد به منظور کاهش اجتماعات شهروندان و افزایش شیوع بیماری کرونا جلوگیری به عمل می آید.

زارع زاده افزود: از همکاری شهرداری، بخشداری مركزی، اتاق اصناف و نيروی انتظامی شهرستان مهریز در خصوص جمع آوری دستفروشی ها تشکر و قدرانی می کنم و تلاش های بیشتر این دستگاه را خواستارم.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.