مشکل ریوی «ساری» دردسر ساز شد؛

تبعات مثبت شدن آزمایش کرونای مدافع یوونتوس/ قرنطینه بازیکنان اینتر و یووه و احتمال لغو لیگ قهرمانان

مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای «روگانی» مدافع یوونتوس، شوک بزرگی به فوتبال ایتالیا وارد کرد.

تبعات مثبت شدن آزمایش کرونای مدافع یوونتوس/قرنطینه بازیکنان اینتر و یووه و احتمال لغو لیگ قهرمانانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از مثبت اعلام شدن آزمایش کرونای دنیله روگانی مدافع باشگاه یوونتوس ایتالیا، مسئولان باشگاه یوونتوس در حال آماده سازی شرایط برای قرنطینه کردن کل بازیکنان و کادرفنی تیم به همراه خانواده هایشان هستند. گفته می‌شود بازیکنان یوونتوس باید به مدت ۱۴ روز قرنطینه شوند تا مشخص شود به جز روگانی، بازیکن دیگر هم مبتلا به این ویروس شده است یا خیر.


بیشتر بخوانید: شوک بزرگ به فوتبال ایتالیا/بازیکن یوونتوس کرونا گرفت


البته احتمالا به جز بازیکنان یوونتوس، بازیکنان تیم اینتر نیز که یکشنبه با یوونتوس بازی داشتند هم به قرنطینه خواهند رفت. باشگاه اینتر تصمیم به تعلیق تمام فعالیت‌های ورزشی خود گرفته است.

رونالدو ستاره یوونتوس در حال حاضر در کشورش پرتغال و در کنار مادر بیمارش است و مسئولان بیانکونری از او خواسته اند فورا آزمایش کرونا دهد و در صورت مثبت بودن به ایتالیا و هتل محل قرنطینه تیم برگردد.

با این شرایط، به احتمال فراوان دیدار هفته آینده یوونتوس و لیون در لیگ قهرمانان اروپا، لغو خواهد شد و یوفا اجازه بازی در این اوضاع را نخواهد داد.

ساری سرمربی یوونتوس که چند ماه پیش به دلیل بیماری ریوی بستری شده بود، با توجه به خطری که ویروس کرونا برای بیماران ریوی دارد، بعید است بتواند با یوونتوس ادامه همکاری دهد و احتمال جدایی او از باشگاه زیاد است.

دنیلیه روگانی مدافع یوونتوس پس از مثبت شدن آزمایش کرونایش در پیامی در صفحه مجازی نوشت:  بله، همان طور که خبر‌ها را خوانده‌اید، به ویروس کرونا مبتلا شده‌ام، اما نگران نباشید، چون حالم خوب است. از شما خواهش می‌کنم قوانین و نکات بهداشتی را رعایت کنید، چون ویروس کرونا بین انسان‌ها فرق نمی‌گذارد. برای سلامتی خودتان، اطرافیان‌تان و کسانی که دوستشان دارید، نکات ایمنی و بهداشتی را رعایت کنید. متشکرم.

باشگاه رم نیز با این پیام برای مدافع یوونتوس آرزوی سلامتی کرد: «دنیله روگانی، آرزوی بهبودی کامل و سریع را برایت داریم.»

روگانی نخستین بازیکن سطح اول فوتبال اروپاست که به کرونا مبتلا شده است.

 
برچسب ها: دنیای ورزش ، سری آ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مالکوم ایگرگ
۱۵:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
انشاءالله خداوند به همه شفای عاجل عنایت کند.
آخرین اخبار