ثبت نام در آزمون استخدامی برای آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تمدیدشد

معاون سوادآموزی آموزش وپرورش استان کرمان از تمدید مهلت ثبت نام آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی در آزمون استخدامی آموزش وپرورش استان خبرداد.

ثبت نام در آزمون استخدامی برای آموزش دهنگان نهضت سوادآموزی تمدیدشدمحمد ضیاالدینی معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان کرمان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به بیماری شایع شده در کشور گفت: با توجه به فرمایش شهید حاج قاسم سلیمانی' آنقدر فرصت در بحران‌ها هست که در خود فرصت‌ها نیست' ما می‌توانیم در پی تعطیلی‌هایی پیش آمده این بحران را به فرصت تبدیل کنیم و به نتایج خوبی برسیم.

او افزود: به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس، آموزش دهندگان موظفند کلاس‌ها را به صورت غیر حضوری برگزار کرده و گزارش عملکرد خود را به واحد‌های سوادآموزی شهرستان/منطقه مربوط ارسال نمایند.

ضیاالدینی با اشاره به اینکه مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی آموزش دهندگان نهضت سوادآموزی تمدید شده است، عنوان کرد: مهلت ثبت نام از تاریخ ۱۰ تا ۲۰ اسفندماه سال ۹۸ اعلام شده بود که اکنون تا ۲۸ اسفند ماه سال جاری تمدید شده و ذینفعان می‌توانند از طریق سایت www.hrtc.ir ثبت نام نمایند.

او گفت: برگزاری آزمون استخدامی آموزش دهندگان قرار بود که در فروردین ماه سال ۹۹ برگزار شود، ولی تاریخ آن به تعویق افتاده است و متعاقبا تاریخ برگزاری این آزمون از طریق سایت سازمان نهضت سوادآموزی به آدرس lmoiran.ir اعلام خواهد شد.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان با بیان اینکه فقط مشمولین واجد الشرایط حق ثبت نام در این آزمون را دارا هستند، تصریح کرد: بر اساس قانون الحاق کسانی که طبق دستورالعمل از قبل از سال ۹۲ حداقل در۲ دوره و هر دوره حداقل ۲ سوادآموز را آموزش داده باشند و همچنان فعال باشند و پرونده تکمیل شده آن‌ها مورد تایید کارگروه کشوری قرارگرفته باشد، قادر به شرکت در این آزمون هستند.

او در خصوص تکمیل پرونده‌ها افزود: پرونده‌های آموزش دهندگان با توجه به فعال بودنشان از سال ۹۲ تا اکنون، بر اساس دستورالعمل‌های داده شده در هر شهرستان پس از نظارت و تایید کارگروه مربوطه و ارجاع تاییدیه به استان و بررسی‌های لازم، پرونده‌ها به صورت فیزیکی به تهران ارسال می‌شوندو آنجا طبق ضوابط و از طریق سامانه‌های خود، فرآیند تکمیل پرونده را انجام می‌دهند.

ضیاالدینی از مشخص نبودن تعداد جذب شونده این آزمون سخن گفت و عنوان کرد: هنوز مشخص نیست چه تعداد از این آزمون جذب خواهند شد بلکه پس از برگزاری آزمون آموزش وپرورش بر اساس جدول نیاز‌های استان، در این خصوص تصمیم گیری می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.