سرپرست معاونت اجتماعی دادگستری همدان؛

با اجاره خانه مسافر برخورد قاطع می شود

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: با افرادی که منازل مسکونی خود را در اختیار مسافران قرار می دهند، برخورد جدی می شود.

با اجاره خانه مسافر برخورد قاطع می شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهدی الماسی سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان از برخورد با افراد سودجو که منازل مسکونی خود را در قالب اجاره خانه مسافر در اختیار مسافران قرار می‌دهند خبر داد.

 او بیان کرد:  با افراد سودجو که بدون توجه به ضوابط ابلاغی ستاد ملی مبارزه با کرونا اقدام به واگذاری منازل مسکونی خود به مسافران می‌کنند برخورد جدی و قاطع خواهدشد.

سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان همدان گفت: علیرغم تأکیدات مسئولین وزارت بهداشت و درمان متأسفانه عده‌ای از هموطنان و مسافرین به این امر بی توجه هستند.

الماسی  ادامه داد: متاسفانه  تعدادی از افراد سودجو در شهر همدان نیز خانه‌های مسکونی خویش را به عنوان خانه مسافر به اجاره مسافران می‌دهند که این امر با شرایط فعلی سازگار نبوده و تهدیدی جدی علیه سلامت عمومی شهروندان است.

او افزود: دستگاه قضائی در شرایط عادی از توسعه گردشگری پایدار ارتقا امنیت صنعت توریسم حمایت کرده، ولی با توجه به شیوع بیماری کووید ۱۹ در کشور و بیم انتقال آن از طریق گردشگران خارجی و داخلی با هریک از اشخاص که قانون و مقررات را زیر پا گذاشته و منازل خویش را به عنوان خانه مسافر در اختیار گردشگران قرار می‌دهند، برخورد خواهد شد.

الماسی بر ضرورت اتخاذ تدابیر پیشگیرانه و تأمین امنیت سلامت عمومی جامعه تأکید کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/ص.ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.