فراهم آوردن شرایط و محل‌های عرضه و فروش ویژه صنایع‌دستی پس از فروکش کردن تب کرونا

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهرگفت: با شهرداری و شورای شهر این شهرستان، به منظور فراهم آوردن شرایط و محل‌های عرضه و فروش ویژه صنایع‌دستی پس از فروکش کردن تب کرونا در این منطقه مذاکراتی انجام شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،سجاد پاک‌گهر رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر روز چهارشنبه از صنعتگران صنایع‌دستی این شهرستان خواست با امید به آینده، در این روزهای سخت در خانه‌ها و کارگاه‌های شخصی خود به تولید صنایع‌دستی بپردازند.

او گفت: هرسال با آغاز ایام تعطیلات نوروز، جمع زیادی از هم‌وطنان به شهرستان خرمشهر به منظور بازدید از جاذبه‌های گردشگری سفر می‌کردند.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خرمشهر ادامه داد: باوجود این، امسال باتوجه به بیانه‌های صادرشده در خصوص جلوگیری از گسترش کروناویروس و ممنوعیت‌های اعلام‌شده درخصوص مسافرت‌های نوروزی به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و آحاد جامعه، این موضوع باعث کاهش فروش تولیدات صنایع دستی بسیاری از صنعتگران شده است.

سجاد پاک‌گهر افزود: با شهرداری و شورای شهر خرمشهر، به منظور فراهم آوردن شرایط و محل‌های عرضه و فروش ویژه صنایع‌دستی پس از فروکش کردن تب کرونا در این منطقه مذاکراتی انجام شده است.

او در پایان گفت: برهمین اساس، از همه هنرمندان می‌خواهیم با عشق و اُمید به آینده، در این روزها ضمن تولید صنایع‌دستی، خود را برای فراهم آمدن شرایط ویژه عرضه صنایع‌دستی در شهرستان خرمشهر آماده نمایند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.