نسخه جدید Pro Skater تونی هاوک در راه است

یک گروه موسیقی معروف با انتشار پستی در فضای مجازی اطلاعات تازه‌ای از انتشار نسخه جدید Tony Hawk’s Pro Skater 5دادند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، برای سال‌های زیادی Pro Skater تونی هاوک یک خاطره خوب برای بسیاری بود. این فرنچایز که در دوره پلی استیشن و نینتندو ۶۴ ساخته شده، تاکنون چندین بار بازسازی شده است. در واقع می‌توان گفت که توسعه دهندگان این بازی تا زمان محو شدن آن، بازار را با نسخه‌های مختلف پر کرده بودند. اکنون به تازگی خبر‌هایی منتشر شده است که به ما از احتمال بازگشت آن به دنیای گیم گزارش می‌دهد.

جدیدترین اطلاعات به دست آمده از نسخه جدید عنوان Tony Hawk’s Pro Skater

اعضای گروه موسیقی The Death Set از طریق انتشار پستی در فیسبوک خود به طرفدارانشان خبر دادند که به تازگی مجوز ۵ موسیقی جدید برای Tony Hawk را برای امسال دریافت کرده‌اند. درست است که آن‌ها این پست را حذف کرده‌اند، اما باید به یاد داشته باشیم که اینترنت هیچ وقت فراموش نمی‌کند. در ادامه اسکرین شات ثبت شده از پست این گروه موسیقی ر مشاهده می‌کنید. این گروه پیش از این نیز آهنگ‌هایی در این مجموعه داشته است.

نسخه جدید Pro Skater تونی هاوک در راه است


بیشتر بخوانید: خبر خوب برای طرفداران بازی ژنرال؛ نسخه ارتقاء یافته در راه است


البته هنوز هیچ نشانه‌ای وجود ندارد که ما را برای بازی که احتمالا به زودی معرفی می‌شود، آشنا کند. ما هنوز حتی نمی‌دانیم که این عنوان برای گوشی‌ها ساخته می‌شود یا قرار است مهم‌تر باشد و به کنسول‌ها نیز برسد. ما همچنین نمی‌دانیم چه شرکتی قرار است وظیفه ریمستر کردن این عنوان را داشته باشد (در سال ۲۰۱۷ اکتیویژن این کار را انجام داده بود).

نسخه جدید Pro Skater تونی هاوک در راه است
آخرین نسخه ساخته شده از این عنوان نیز Tony Hawk’s Pro Skater 5 بود که به دلیل مشکلات تکنیکی خود معروف شد. فقط باید منتظر بمانیم و ببینیم اینبار چه نوع بازی‌ای در انتظار ما است. باید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر، کمی منتظر بمانیم شاید شرکت سازنده خود اطلاعاتی در فضای مجازی منتشر کند که ما را بیشتر با آن چه که در انتظار آن هستیم آشنا کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار