فوتی مبتلا به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضوان دفن نمی‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد گفت: تاکنون هیچ فوتی مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضوان دفن نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حجت الاسلام حسین مهدوی‌دامغانی مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه کار دفن و کفن فوتی‌های کرونایی طبق موازین شرعی و اسلامی انجام می‌شود، گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده تاکنون هیچ فوتی مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضوان دفن نشده است و این نوع فوتی‌ها در مکانی مشخص در آرامستان بهشت رضا (ع) دفن می‌شوند.

او تصریح کرد: حفظ کرامت میت در کنار حفظ سلامت پرسنل در شرایط فعلی، سرلوحه کار سازمان است و کلیه تجهیزات حفاظتی اعم از ماسک، دستکش، گان و شیلد به‌صورت روزانه به پرسنل تحویل داده می‌شود.

مدیرعامل سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری مشهد با بیان اینکه برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، محل تجهیز و تکفین اموات در آرامستان بهشت رضا (ع) تفکیک و جداسازی شده است، گفت: کلیه فوتی‌های مشکوک و یا مبتلا به ویروس کرونا در آرامستان بهشت رضا (ع) دفن می‌شوند و کار دفن و کفن ضمن اینکه در نهایت تکریم و احترام صورت می‌پذیرد، به‌گونه‌ای انجام می‌شود که مشکلی برای هیچکس به‌وجود نیاید.

مهدوی‌دامغانی گفت: اموات مبتلا و یا مشکوک به ویروس کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با حفظ احترام اموات و خانواده‌های عزادار و رعایت موازین شرعی و اسلامی در آرامستان بهشت رضا (ع) دفن می‌شوند.
 
انتهای پیام// ز.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار