تعویض پلاک در استان کرمان با محدودیت انجام می‌شود

رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: طرح زوج و فرد در مراکز تعویض پلاک استان کرمان اجرایی و تعویض پلاک با محدودیت انجام می‌شود.

تعویض پلاک در استان کرمان با محدودیت انجام می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ یوسف نجفی رئیس پلیس راهور استان کرمان گفت: هم اکنون تمامی افراد و بدنه جامعه به نوعی درگیر راهکار‌های پیشگیری از ویروس کرونا هستند و رده‌های انتظامی و پلیس راهنمایی نیز به نوبه خود تدابیر پیشگیرانه را برای حفظ سلامت شهروندان و مراجعان لحاظ کرده‌اند.

او افزود: درهمین راستا به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و حفظ سلامتی آحاد مردم به شهروندان توصیه می‌شود اگر ضرورت ندارد نقل و انتقال خودرو خود را تا زمان بازگشت شرایط عادی بهداشتی و رفع تهدید انتشار ویروس کرونا به تعویق بیاندازند.

رئیس پلیس راهور استان کرمان تصریح کرد: در این رابطه از امروز چهارشنبه مورخه ۲۱ اسفندماه جاری طرح زوج و فرد برای نقل و انتقال وسایل نقلیه اجرا می‌شود.

او بیان داشت: با اجرای این طرح در روز‌های فرد فقط خودرو‌هایی با پلاک فرد و روز‌های زوج خودرو‌های با پلاک زوج اجازه ورود به مراکز تعویض پلاک را داشته و خدمات دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.