افتتاح پروژه پیاده رو سازی ساحلی

فرمانده ویژه شهرستان خرمشهر از افتتاح پروژه پیاده رو سازی ساحلی این شهرستان خبرداد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرمانده ویژه شهرستان خرمشهر در مراسم افتتاح پروژه پیاده رو سازی ساحلی خرمشهر که با حضور استاندار محترم ، مسولین استانی و منطقه ای برگزار شد، گفت: این پروژه ، طلیعه امید و آغاز حرکتی شتابان برای خدمت صادقانه به مردم شریف شهرستان خرمشهراست.

او با تاکید بر استفاده از ظرفیت ساحل سازی رودخانه های کارون و اروند در شهرستان خرمشهرافزود: انجام این امر منجر به زیبایی و توسعه یافتگی شهر می شود.

فرمانده ویژه شهرستان خرمشهر با اشاره به گسترش ویروس کرونا در کشورگفت: یک بسیج ملی در کشور آغاز شده و در استان خوزستان فرماندهی و مدیریت راهبردی این مسئله در دستان با کفایت استاندار محترم است و ما نیز به تبع این مدیریت راهبردی و در پرتو الهی و هماهنگی های همه جانبه ای که با همه دستگاههای اجرایی و حمایت منطقه آزاد اروند داشتیم تاکنون توانستیم شرایط را به خوبی حفظ کنیم.

حیدری خاطرنشان کرد: خوشبختانه دستگاههای دولتی درکنار دانشگاه علوم پزشکی به منظور حل این مشکل تلاش جدی دارند که برای نتیجه بخش بودن این تلاش ها نیازمند همکاری وهمراهی مردم هستیم.

او تصریح کرد: اقدامات مهم و شایسته ای برای پیشگیری از این بیماری و صیانت از سلامت مردم در سطح  شهرستان انجام یافته است .

فرمانده ویژه شهرستان خرمشهر افزود: گروههای جهادی با تجهیزات کامل سازماندهی شده اند و  کمیته مشارکت مردمی با مسئولیت امام جمعه محترم فعالیت خود را آغاز نموده وهمچنین کمیته های تامین و توزیع در حال فعالیت می باشند.

حیدری با بیان اینکه در روزهای اول با کمبود مواد ضدعفونی کننده مواجه بودیم افزود: خوشبختانه اکثر داروخانه ها ی شهرستان در یک برنامه مدون با همکاری کارخانجات تولید کننده در تامین کامل به سر می برند.

او برمشارکت مردمی برای مقابله با این بیماری تاکید کرد وافزود:از مردم سراسر کشور که قصد سفر به خوزستان را دارند درخواست می نمایم با توجه به شیوع ویروس کرونا به این استان سفر نکنند.

فرماندار ویژه خرمشهر در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص مسئله فاضلاب خرمشهر گفت:  باعنایت استاندار محترم در سال گذشته صد میلیارد تومان اعتبار برای فاضلاب شهرستان خرمشهر مصوب شد و طبق طرح جامع فاضلاب  تاکنون ۲۱ میلیارد آن تخصیص پیدا کرده است.

حیدری ضمن تقدیر از مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند درخصوص تخصیص اعتبار برای رفع مشکل فاضلاب شهرستان گفت: هدف ما مسئولین شهر خدمت به مردم در راستای عمران و آبادانی شهر است و به حمدلله کار پیشرفت خوبی داشته است.

او افزود: پایانه بین المللی شلمچه یک ظرفیت ملی است و در کنار سایر ظرفیت ها از جمله گمرک ، بندر و تاسیسات دریایی باید موجبات پیشرفت شهرستان را فراهم نماییم.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.