دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت در زرند

فرمانده انتظامی شهرستان زرند از دستگیری دو سارق و کشف ۱۶ فقره سرقت درشهرستان زرندخبر داد.

دستگیری دو سارق حرفه‌ای با ۱۶ فقره سرقت در زرندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان سرهنگ محمود خدادادنژاد فرمانده انتظامی شهرستان زرند گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در زرند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکزی این شهرستان قرار گرفت.

فرماندهی انتظامی شهرستان زرند افزود: در اجرای این ماموریت مأموران کلانتری ۱۱ با انجام اقدامات اطلاعاتی سارق را شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضایی او را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ خدادادنژاد تصریح کرد: در بازجویی‌های به عمل آمده مشخص شد که متهم یک همدست نیز دارد که بلافاصله متهم دوم نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و مشخص شد که یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای است.

او در ادامه از کشف چهار دستگاه موتورسیکلت سرقتی از مخفیگاه متهمان خبر داد و بیان داشت: تاکنون متهمان به ۱۶ فقره انواع سرقت شامل سرقت موتورسیکلت، منزل، و اماکن ساختمان‌های نیمه ساز و کارگاه اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی زرند در پایان از شهروندان خواست در جهت پیشگیری از سرقت به توصیه‌ها و هشدار‌های پلیسی توجه داشته باشند و در صورت اطلاع از هرگونه سرقت و یا تردد افراد مشکوک مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.