روحانی در جلسه هیئت وزیران؛

تردد باید به حداقل ممکن تقلیل یابد/ باید زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیم

رئیس جمهور گفت: توصیه این است حتی الامکان تردد به حداقل ممکن تقلیل یابد.

تردد باید به حداقل ممکن تقلیل یابد/ باید زنجیره شیوع کرونا را قطع کنیمبه گزارش خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت درباره  جلوگیری از شیوع بیماری کرونا گفت: اینکه ما در برابر این بیماری باید چیکار کنیم و چه اقداماتی انجام بدهیم، تقریباً همه دنیا به یک نسخه واحدی رسیده‌اند.

روحانی بیان کرد: ما باید زنجیره شیوع بیماری کرونا را قطع کنیم، وقتی فردی در جمع قرار می‌گیرد ممکن است از این طریق به کشور‌های دیگر هم انتقال دهد؛ همچنین باید از طریق ضدعفونی کردن و شست و شوی مرتب دست‌ها این زنجیره قطع شود.

او گفت: عدم جا به جایی و تردد به این معنی است که سفر درون شهری هم همان ضرر را دارد؛ از استان به استان دیگر یا درون شهر یا بین روستا دیگر فرقی نمی‌کند؛ توصیه این است حتی الامکان تردد به حداقل ممکن تقلیل یابد؛ اگر هم ضروری است باید موارد خاص را رعایت کنیم.

رئیس جمهور با اشاره به تعطیلات نوروزی نیز تصریح کرد: در آستانه تعطیلات نوروزی هستیم برای کشور ما در ایام نوروز، هم آغاز سال جدید هست و هم آغاز بهار است؛ از این رو برخی پیشنهاد کردند تعطیلات نوروزی حذف شود و تعطیلات را به زمان دیگری ببریم اما به نظر من این کار عملی و شدنی نیست.

او افزود: مردم برای ایام عید نوروز اعتقاداتی دارند و نکاتی دارند ولی باید مراسم را به صورت خوبی مدیریت کنند و در اجتماعات نروند و در امکان متبرکه نروند. زیارت هر امامی را از راه دور هم می‌توانیم انجام بدهیم؛ آن خلوص و توجه باشد همان ثواب و اجر را مخصوصاً در این شرایط دارد. همه باید در ایام نوروز مراعات کنیم. نوروز را برای فرصت شیوع بیشتر نگذاریم و نوروز را فرصتی برای پیروزی قرار بدهیم.

رئیس جمهور ادامه داد: در ستاد ملی مقابله با کرونا تمام دولت از رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس بانک مرکزی تا معاون اقتصادی رئیس جمهور برای اینکه زندگی عادی مردم برگردد همه درگیر هستند؛ البته وزارت علوم، دفاع، معاونت فناوری رئیس جمهور و... هم فعال هستند. از مقام معظم رهبری تشکر می‌کنیم که کادر درمانی آسیب دیده را شهید خدمت محسوب کردند.

روحانی افزود: طی تماسی که روز قبل با بعضی از استانداران داشتم، برخی از آنها نگران مصرف آب بودند؛ به همین دلیل از وزیر نیرو سوال کردم و آقای اردکانیان به طور رسمی پاسخ دادند که مردم در این شرایط نگرانی برای برق، آب، سوخت و انرژی نداشته باشند.در شورای عالی امنیت ملی مصوب شد که تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا مانند تصمیمات شورای عالی امنیت ملی است و برای همه لازم الاجرا است. 

رئیس جمهور یادآور شد: وزیر راه مسئولیت سنگینی در تردد جاده‌ای و پرواز‌ها دارد، من به آقای اسلامی تاکید کردم که اپلیکیشن‌ در این زمینه کافی نیست، أشکال را رفع کنید که مردم در تردد‌های ضروری خود دچار مشکل نشوند.

روحانی با اشاره به نامه هایی که برای او در مورد قبول ریاست ستاد ملی مبارزه با کرونا از سوی نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعتراض به نبود رئیس جمهور در این ستاد میشود تصریح کرد: من هفته ای یکبار در این جلسات حضور می‌یابم.

او ادامه داد: ما مطلع هستیم که برخی از مردم در فشار اقتصادی قرار گرفته‌اند و بیشتر کسانی بودند که مشاغل شب عیدی داشتند که خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی توسط وزارت اقتصاد، بانک مرکزی، معاونت اقتصادی و... برای ساماندهی این افراد انجام شده، همچنین بنده مصوبات را در این خصوص مشاهده کردم که آنها را در روز یکشنبه هفته آینده با حضور مسئولان اتاق‌ بازرگانی مرور می‌کنیم و دولت هم در این زمنیه تلاش خواهد کرد.

روحانی تصریح کرد: مردم باید مسئله ویروس کرونا را جدی بگیرند و به آسانی با آن برخورد نکنند؛ همچنین کرونا را برای سلامت خود و خانواده‌مان خطرناک در نظر بگیریم؛ اگرچه از لحاظ علمی و پزشکی می‌گویند این ویروس خطرناک‌تر از ویروس‌های مشابه آنفولانزا نیست، اما به دلیل مسئله واگیری و شیوع، جایگاه خاصی دارد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: ما نباید نوروز را فرصتی برای شیوع بیشتر ویروس قرار دهیم و این برای ما باید یک اصل باشد ؛ البته عید نوروز را باید پیروزی در مقابل این ویروس بدانیم. اگر رفت و آمدی در عید دارید یا هدیه‌ای هم می‌دهید، بهتر است که آن را غیابی انجام دهید اگر هم همدیگر را دیدید، نکات بهداشتی و فاصله را رعایت کنند.

روحانی بیان کرد: اینطور تبلیغ شده که رئیس جمهور و وزیر کشور در مقابله با این ویروس وظیفه‌ای ندارد و فقط وزیر بهداشت درگیر این موضوع شده است؛ البته وزیر بهداشت، مراکز بهداشتی و... ما بار سنگینی دارند که از آنها تشکر می‌کنیم و دست آنها را می‌بوسیم.

رئیس جمهور تصریح کرد: سپاه، ارتش و بسیج همه پای کار هستند و هرجا بیمارستان نیاز بود نیرو‌های مسلح به ما گفته است که ۱۰ هزار تخت برای نقاهتگاه و ۳ هزار و ۵۰۰ تخت درمانی آماده داریم.

او ادامه داد: البته وزارت صمت هم مسئولیت کاملی در مقابل این ویروس دارد، برای اینکه تمام نیاز‌های وزارت بهداشت را تهیه کند و در دسترس قرار دهد.

روحانی افزود: من از شهرداری‌ها هم تشکر ویژه می‌کنم، زیرا کاری که شهرداری‌های ما انجام می‌دهند بسیار سنگین است و نقش مهمی در مقابله با ویروس کرونا دارد.  تمام وظایفی که مربوط به مسائل بین الملل می شود، مسئولیت آن بر عهده وزیر امور خارجه است، البته وزارت خارجه ما با تمام توان در این زمینه فعال است.

او یادآور شد: در بخش آموزشی، اگرچه این ایام تعطیل بود اما در آینده نزدیک اعلام خواهند کرد که از چه زمانی کلاس‌های درسی شروع به کار خواهد کرد، البته در همین روزهای تعطیل همه توان خود را به کار بردند که مردم بتوانند از آن استفاده کنند و از طریق فضای مجازی و از طریق صدا و سیما این آموزش انجام می شود.

رئیس جمهور ادامه داد: برخی نمایندگان مجلس و مسئولان نامه نوشته‌اند که من ریاست ستاد را بر عهده بگیرم؛ دوستان بدانند که حداقل هفته‌ای یک جلسه ستاد با ریاست و مدیریت خود من تشکیل می‌شود، در این هفته شنبه جلسه گذاشته بودیم و هفته آینده و در یام تعطیلات عید هم جلسه خواهیم داشت، خود من جلسات را هفته ای یکبار می‌گذارم و اگر مشکلی داشتم معاون اول من می‌گذارد و خود ستاد به ریاست آقای دکتر نمکی هر چند وقت یکبار که لازم باشد جلسات را برگزار می‌کند.

روحانی گفت: بهتر است که به شایعات این روز‌ها توجه کنیم، این شایعات گاهی در فضای مجازی است و گاهی اوقات به رسانه‌های داخلی نیز سرایت می‌کند؛ به روزنامه‌ها و گاهی اوقات نیز به صدا و سیما سرایت می‌کند، نمی‌دانم که چه طور شده است، گاهی باید دیوار حفاظتی در آنجا بگذارند و به آن‌ها هم اصابت می‌کند به طوری که گوینده خبری که دل او برای رئیس جمهور تنگ می‌شود و می‌گوید که دو روز است رئیس جمهور را ندیده ام، البته این خوب است و من تشکر می‌کنم، لطف و محبت دارند؛ نه همه سرکار خود هستند و تلاش می‌کنند و این تلاش‌ها بدون استثنا انجام می‌شود.
او بیان کرد: نگذارید شایعات روح مقاومت مردم را دچار مشکل کند، این‌کار را نکنید، از کرونا خطرناک‌تر ترس، وحشت و اضطراب است، با اینکه پزشکان می‌گویند این ویروس خیلی خطرناک‌تر از آنفلوانزا نیست.

روحانی تصریح کرد: اگر به کسی گفته شود که آنفلوآنزا دارد، برای او چندان مهم نیست، اما اگر گفته شود که کرونا دارد، نصف روحیه او از بین می‌رود و همان ابتدا سازمان بدن و گلبول‌های سفید که باید با این ویروس مبارزه کنند و بجنگند سست می‌شوند، زیرا فکر می‌کنند که کرونا مساوی با پایان زندگی است؛ اینگونه نیست، کرونا هست باید این را شکست دهیم و اصول را مراعات کنیم، اما در عین حال نباید ترس و وحشت و اضطراب میان مردم ایجاد کنیم.

او با اشاره به برخی اظهارات غیر مستند درباره آمار مرگ و میر‌های ناشی از کرونا، گفت: برخی افراد که گاهی ممکن است بی نام و نشان هم باشند و از روی غرض هم صحبت نکنند مثلا می‌گویند فلان استان نابود شد، این موضوع را که از استاندار آن استان پیگیری می‌کنیم و می‌پرسیم که آمار فوتی‌های دیروز آن استان چقدر بوده است، همان استانی که گفته می‌شود وضعیت آن خیلی بد است و روزنامه‌ها نیز تیتر کرده اند- می‌گوید که ۱۲ نفر فوتی داشته‌اند.

رئیس جمهور ادامه داد: در شرایطی ممکن است روزی ۱۰ تا ۱۲ نفر فوت کنند، اما از آن طرف هم ۱۲۰ نفر از بیمارستان ترخیص می‌شوند؛ نمی‌خواهم بگویم که این ویروس را کوچک بپندارید، اما بیش از آنکه واقعیت است آن را بزرگ نکنیم و با آن زندگی کنیم و این دوران را بگذرانیم.

او بیان کرد: نکته آخر اینکه مساله مبارزه با کرونا دو بخش و بال دارد؛ یک بال آن اقداماتی است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دولت و همکاران ما در دولت انجام می‌دهند و یک بخش هم به همکاری مردم مربوط می‌شود. از همه مردم می‌خواهم برای مبارزه با کرونا با ما همکاری کنند، چون اگر مردم همکاری نکند دیرتر به نتیجه می‌رسیم، اما با همکاری آنان زودتر به نتیجه دست خواهیم یافت.

روحانی تاکید کرد: در نشست امروز یکی می‌گوید راه این شهر را ببندیم دیگری می‌گفت راه شهر دیگری باید بسته شود. یکی هم گفت یک راه شهر بزرگ را ببندیم و هر کسی در این زمینه اظهار نظر کرد و کاملا راجع به آن بحث کردیم، اما اتفاق نظر همه این است اگر راه‌ها بسته شود در بعضی چیز‌هایی که گفته می‌شود، مشکل دیگر می‌آفریند. ممکن است بستن راه از یک منظر خوب باشد، اما چهار جای دیگر مشکل ایجاد می‌کند.

رئیس جمهور ادامه داد: قرار شد طبق اعلام ستاد ملی مبارزه با کرونا افراد از حیث سلامت چک شوند و اگر مشکلی دارند آنان را به مراکز درمانی ببرند و درصورت مخالفت‌شان، به همان جایی که از آنجا آمده اند، برگردند. البته این کار در ورودی‌ها انجام نخواهد شد که فرد مثلا هزار کیلومتر از تهران دور شد و آنجا از او تست گرفته شود بلکه هر روزی که ستاد ملی اعلام کرد در خروجی‌ها تب سنجی انجام می‌شود و از لحاظ تب سنجی افرادی که سالم هستند به راه خود ادامه می‌دهند.

روحانی گفت: ما درعین حال باز هم تردد را به حداقل می‌رسانیم و در خانه می‌مانیم؛ امن‌ترین مکان ما خانه خودمان است و آنجا می‌توانیم سلامت خود و خانواده خود را بیشتر حفظ کنیم.

رئیس جمهور با بیان اینکه روز‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم، گفت: با وجود پیش رو داشتن بهار، زمستان سردی داریم، اما این روز‌های سخت می‌گذرد و باز هم در کنار هم خواهیم بود؛ باز هم شرایط پیش می‌آید به اماکن متبرکه خواهیم رفت و در آنجا راز و نیاز خواهیم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۴۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
میخوای تردد کم بشه؟ ادارات و مشاغل رو تعطیل کن!!!
همش یه هفته مونده به تعطیلات اینم تعطیل کنید بره
یه کم برا جون این مردم ارزش قائل بشید
Germany
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
وقتی همه ادارات بازن
بازار بازه
ینی من کارمند میگیرم
میبرم خونه ب زنو بچم منتقل میکنم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خداروشکر اکثر مردم رشت و گیلان در این ۲هفته با اتحاد و یکدلی به پویش "در خانه می مانیم" پیوستند
و همچنین با جلوگیری از ورود مسافران به استان در چند روز اخیر، موج نخست شیوع گسترده کرونا تاحدی فروکش کرد

ولی از مردم گیلان همچنان خواهش میکنیم به همین روند در خانه ماندن ها ادامه دهید تا با پیک دوم شیوع کرونا مواجه نشویم

متاسفانه پس از منتشرشدن خبر کاهش کرونا در گیلان ، شاهد حضور بی سابقه مردم پس از دو هفته در بازار و خیابانها بودیم
که این خطر پیک دوم را دارد

لطفا در این روزهای نزدیک به عید به بازار و مغازه و ... نروید
بازاریان محترم و اصناف باوجدان خواهشا مغازه هایتان را ببندید
و فروش اینترنتی داشته باشید

کادر درمانی ما واقعا خسته اند ، به آنها رحم کنیم
ما گیلانی ها چقدر غصه ازدست دادن پزشکان عزیز و پرستاران و کادر درمانی را این روزها یک به یک خوردیم پس همچنان در خانه می مانیم

ان شاءالله عید نوروز امسال را با عید نیمه شعبان در بهار طبیعت جشن می گیریم
Germany
ناشناس
۱۵:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
خداروشکر اکثر مردم رشت و گیلان در این ۲هفته با اتحاد و یکدلی به پویش "در خانه می مانیم" پیوستند
و همچنین با جلوگیری از ورود مسافران به استان در چند روز اخیر، موج نخست شیوع گسترده کرونا تاحدی فروکش کرد

ولی از مردم گیلان همچنان خواهش میکنیم به همین روند در خانه ماندن ها ادامه دهید تا با پیک دوم شیوع کرونا مواجه نشویم

متاسفانه پس از منتشرشدن خبر کاهش کرونا در گیلان ، شاهد حضور بی سابقه مردم پس از دو هفته در بازار و خیابانها بودیم
که این خطر پیک دوم را دارد

لطفا در این روزهای نزدیک به عید به بازار و مغازه و ... نروید
بازاریان محترم و اصناف باوجدان خواهشا مغازه هایتان را ببندید
و فروش اینترنتی داشته باشید

کادر درمانی ما واقعا خسته اند ، به آنها رحم کنیم
ما گیلانی ها چقدر غصه ازدست دادن پزشکان عزیز و پرستاران و کادر درمانی را این روزها یک به یک خوردیم پس همچنان در خانه می مانیم

ان شاءالله عید نوروز امسال را با عید نیمه شعبان در بهار طبیعت جشن می گیریم
Iran (Islamic Republic of)
دلسوز
۰۹:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام، ماشاالله جناب رییس جمهور سخنور خوبی هستند، جناب رییس جمهور محترم معلومه که شخص جنابعالی کرونا رو جدی نگرفتین ، این روزها گفته میشه سفر نروید، تردد بیهوده در اماکن عمومی نداشته باشید، ولی هنوز دیده میشه که مردم بیخیال بدون محافظ و عدم رعایت حد اقلهای ایمنی و برخی از سالمندانی هستند که به شوخی گرفته اند، نگاه کنید چین در عرض کمتر از ده روز یک بیمارستان 1000تختخوابی ساخت و الان با الزام تمهیدات لازم، بیمارستان خالی و ضد عفونی گردید، و قرار شد از هفته بعد با رعایت تمهیدات ویژه کارها شروع شوند. این در حالیست که اگر با شیوع این ویروس و شوخی نگرفتن آن، شهر مولد قرنطینه میشد( بدون هیچ تعارفی) الان این مشکلات ایجاد نمیشد و جان این همه شهروند در شهرهای مختلف به خطر نمیفتاد، اگر ساعات ادارات کاهش یابد، دورکاری انجام شود، نظارت واقعی از سوی خود دولت بر امور سلامت مردم صورت گیرد تا اینگونه کمی و کسری در ارائه ی مواد بهداشتی مانند ماسک و مواد ضدعفونی کننده برای مردم ایجاد نشود( هنوز هم به هر داروخانه ایی بروید میگویند ماسک نداریم یا میگویند: مراکز بهداشت ماسک ارائه میکنند آن هم در یک زمان کوتاه و موقت و دوباره نایاب میشود.حتی شخص من به داروخانه مراجعت کردم، گفتند نداریم ولی برو پایین تر سوپر مارکت داره، این چه معنی دارد؟ بدون هیچگونه شوخی مبادی ورودی شهرها بسته شوند، مشکل کم کم حل میشود، هنوز در تهران خودروهای شهرستانها جولان میدهند که باید به جدیت و بدون تعارف جلویشان گرفته شود و در صورت عدم سلامت و وجود گشت و گذار بیهوده با مشایعت پلیس از شهر خارج شوند باید ورود و خروج شهرها با اصول درست و انسانی و زیر نظر نیروهای انتظامی تحت امر دولت کنترل شوند نه یکسری مردمی که با سنگ و چوب و خشونتهای فیزیکی باعث سلب آرامش میشوند ویا اشخاصی که به تذکرات گوش نمیدهند برخورد قاطعانه انجام گیرد. بیمارستانها در اولویت قرار گیرند، هنوز کمکها مردمیست، نه دولتی، در سخنرانی خیلی افراد سخنرانهای عالیی هستند، از قدیم گفته اند به عمل کار برآید به سخندانی نیست.در آخر آقای رییس جمهور، قشر ضعیف جامعه را دریابید، کارمندان را دریابید، بازنشستگان را دریابید، شما مسئولید، مسئول افرادی که به وعده ای شما دلخوش کردند، مسئول در مقابل تمام آحاد جامعه، مسئول در قبال کسانی که به شما رای دادند، کمی با مردم باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقا یکی پیدا نمیشه توی این مملکت که این شهرهای آلوده رو قرنطینه کنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
هر کاری انجام میدید ولی مراکز تعویض پلاک تعطیل نکنید مردم ماشین میخرن میخوان برن برای کارهاش بعضی استانها تعطیل کردن نکات بهداشتی رعایت کنند با فاصله و کارو متوقف نکنند
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۳۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
هر کاری انجام میدید ولی مراکز تعویض پلاک تعطیل نکنید مردم ماشین میخرن میخوان برن برای کارهاش بعضی استانها تعطیل کردن نکات بهداشتی رعایت کنند با فاصله و کارو متوقف نکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۲ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تنها را قرنطینه هست و استفاده فوری از تجربیات موفق کشورهای دیگر هر ساعت دیر کردن اشتباهی نا بخسودنی است و غیر از دولت کسی نمیتواند این قدرت را اعمال کند بزودی از ایتالیا جلو میزنیم و بعد هم از چین
Iran (Islamic Republic of)
یزدان
۰۶:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اگه همون روزهای اول پرواز ازچین را کنسل کرده بود ودرکنار ملت چین نبودی العان ما گرفتار این بلا نبودیم .یک ماهه کار نکردم ازکجا بیارم خرجی زن وبچم بدهم کرایه خونه که جای خود داره لعنت بر دشمنان مردم ایران
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۰ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام چرا راجع به این ویدئو و کشف داروی ضد کرونای( ساکاریا ۲۰ )دکتر ملکی توضیح و تحقیق انجام نمیدین لطفا یکبار نگاه کنید..https://m.youtube.com/watch?v=RO1h2hwVw_s
Iran (Islamic Republic of)
عباس گودرزی
۰۱:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
سلام لطفا به آقای نمکی بگویید اگر انفرادی تصمیم می گیرد لحظه ای فکر کند اگر جمعی نیز تصمیم می گیرند از مشاورین با آی - کیوی متوسط استفاده نماید . شاید بپرسید چرا ؟ دلیل بستن خانه معلم و مهمانسرا های ارگان ها : یک در صورت سفر ضروری فرد نمی تواند به یک مکانی که دولتمردان روی آن نظارت بهداشتی دارذند و اتاق ،اتاق است و در اصل یک نوع فرنطینه خصوصی ایجاد می کند مراجعه نماید و مجبور می شود به لضطرار به منزل اقوام رود . که یا آنها ناقل هستند یا مهمان ناقل است و باعث گستردگی آلودگی می شود . برای اینکه بدانند مسئله را چگونه حل کنند به آنها بگویید بسیار ساده است اول اینکه برای جلوگیری از گستردگی خانه معلم یا هتل ها و مهمانسرا ها را ارزانتر نموده و یک موکت پرز دار حلوی درب ورودی بیندازند و با مایع ضد عفونی آغشته نمایند بعد از شستن دست و صورت فرد با مایع یک سشوار با دمای 50 - 60 درجه به او گرفته و کلیذ اتاقش را در اختیارش بگذترند چنانچه در آزمایش ورود تب بالا داشت به پزشک معرفی تا از گستردگی جلوگیری شود اگر با این اشاره متوجه نمی شوند تا برای آموزش آنها کلاس رایگان در نظر بگیرم . تشکر از خبر نگارانی که می فهمند و از مدیران نظام در مورد تصمیمات اشتباه هشان دلیل می خواهند
Iran (Islamic Republic of)
K1
۰۱:۱۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
تورو قران تورو پیغبر جلوی راه اهنو بگیرید واسه سود هنوز قطاراش داره میره چرا باید مورخ ۲۱ و ۲۲ از تهران به میانه قطار بره چرا راه اهن میخواد شریک از بین رفتن این همه ادم باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۱:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
دستور قرنطینه رو صادر کن
با جان 80 ملیون ادم معامله و شوخی نکن
این مردم به شما رای دادن
واسه مردم و جانشون احترام و شخصیت و ارزش
قائل شو.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
به نظرم فقط یک ارگان که میتونه کشور و از این فاجعه نجات بده اونم فقط ارتشه چون ارتش تو سیل و زلزله تا آخر کنار مردم ایستاد و با تمام توان به مردم خدمت رسانی کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
حاج مسلم
۲۳:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تنهاچیزی که ترددراکم میکندتعطیلی ادارات
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
در اطراف تهران کلی افغانی در حال ساخت. ساز برای شرکتهای ساختمانی هستن که در بدتزین شرایط بهداشتی زندگی میکنن وبه تهران تردد دارن خصوصا چیتگر شمالی نمیخواید جلوشونو بگیرید
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۲۲:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا در حالی که تمامی اجتماعات تعیطل شدن و مرتب گفته می شه تو خونه بمانید شبکه سه در حال تلیغات گسترده برای فروشگاه رفاه است؟
Iran (Islamic Republic of)
محمد علی میرزایی
۲۲:۴۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ما یک سال تو شهر میریم سرکار. حالا دو هفته ایام عید میخواهیم بریم پیش پدرو مادر هامون. واقعا ظلم است بعد از پایان کرونا یه دو هفته این مردم زحمت کش تعطیل نباشند و به خانوادهاشون سر نزنند. ما حاظریم امسال عید فقط کار کنیم و سفر نریم ولی بعد از پایان کرونا تعطیلاتی داشته باشیم. شما کارشناس ها که میگید سفر نکنی نفستون از جای گرم بیرون میاد. شما یک سال از خانوادت دور باشید بعد بیاید تو تلویزیون نظر بدید. شما ها از مردم نیستید و مردم رو درک نمیکنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
شش سال از این باید بایدها گذشت پس خود جنابعالی کجای این بایدها قرار داری !!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خدابه دادمون برسه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اقای ریسجمحور پولهارابدین خودمردم خودشون باکرونا کنارمیان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
قطع زنجيره كرونا = ماسك زدن همه
Iran (Islamic Republic of)
از مشهد
۲۱:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
من از کسبه نزدیک به حرم مطهر امام رضا علیه السلام هستم چندین روزه که هیچ فروشی نداشتیم هیچ درآمدی نداشتیم صاحب ملک هم اجارشو میخواد خرج و هزینه ها هم که هست شما را به امام رضا علیه السلام قسم میدم یک فکری برای ما بازاریها بکنید جواد خوش نویس __میدان ۱۷ شهریور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
فقط خدا کنه زودتر حقوق ها رو بریزن که وضع اقتصادی خرابه و جیب ها خالی
واقعا مسولین چقدر درد بی پولی کشیدن و حس کردن نداشتن یعنی چی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اگر از ابتدا هواپیما های ورودی از چین نمی آمدن این اپیدمی شروع نمیشد
اگر از ابتدا بجای مصلحت اندیشی قم را قرنطینه میکردید اینطور نمیشد
اگر با بی تدبیری و بی خیالی اقلام ضد عفونی در اختیار مردم قرار می گرفت اینطور نمیشد
شاید یکی از سیاه ترین دوران مدیریت اجرائی را به چشم میبینیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
باچه پولی زندگی کنیم جناب ریس مردم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
شرکت لینا چیپس و پفک داره هنوز تعطیل نکرده آیا اینها مایحتاج ضروری ماست کارگر های بدبخت هم بدرک که مریض شدند باید ریاست جمهوری دستور بدن اینها رو تعطیل کنند
Germany
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
کارخانه که در بیرون شهر هست نباید تعطیل بشه
باید تجهیزات بهداشتی و ضدعفونی کامل در اختیارشان قرار بگیرد
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۰:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
ملت غیور و سرافراز ایران متمدن و کهن عزیز اسلامی متحد و یکپارچه و فهیم خردمندان بصیر خواهشمندیم چهارشنبه سوزی را به چهارشنبه سوری جشن و شادی متمدنانه در خانه هایتان تبدیل کنید به چهارشنبه به دور از آتش سوزی و ایجاد آلودگیهای صوتی ترقهای خطرناک بجای آتش سوزی از رقص نورهای الکتریکی که انواع و اقسام رنگهای نورهای زیبا رو نور افشانی میکنند که برای جشنها استفاده میشود رو در خانه هایتان نصب کنید و با خوردن شیرنی و شربت و آجیل و میوه شاد باشید و انرژی مثبت را به یکدیگر انتقال دهید برای روحیه و امید به آینده روشن با اعضای خانوادتون خوش و خرم باشید به دور و بدون خطر آتش سوزی و آتش گرفتن عزیزانتان که اینگونه حوادث جانی غیر قابل جبران و غم آلود و حسرت بار و پر از رنج و غصه خوردن و پریشانی و پشیمانی است که سودی ندارد و خواهشا ایجاد مزاحمت برای همسایگانتان و ماموران محترم و زحمت کش آتش نشانی و نیروهای محترم و زحمت کش انتظامی و کادر پزشکی و پرستاری و اورژانسهای محترم و زحمت کش بیمارستانهای کل کشور که در حال شرایط یحرانی و اضطراری هستند نکنید در حال حاضر شبانه روزی گیر و گرفتار درمان بیماران ویروس منحوس کرونا هستند چه بسا به علت آتش گرفتن عزیزانتان به بیمارستان مراجعه کنید و کرونا بگیرید که می شود غوز بالا غوز و بر مشکلاتتان می افزایید خواهشا در خانه هایتان بمانید و شادی ایمنی را با خانواده های محترمتان سپری کنید در کمال امنیت و سلامت و رعایت حال انسانیت رو بکنید با شعور و خردورزیتان موفق و پیروز و سر بلند و سلامت باشید .والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای رئیس جمهور فکر نمیکنید یه کم برای این اقدامات دیر شده
من نمیگم شهری رو قرنطینه کنید چون خیلی مشکلات دیگری به دنبال میاورد
اما میتوانستید زودتر از این که آمار کرونا به این مقدار شود خروجی و ورودی شهر هارا کنترل میکردید
شما می توانستید همان آغاز کرونا در ووهان عملکرد هایی را در رابطه با جلوگیری از شیوع این ویروس انجام دهید در ایران ولی متاسفانه متاسفانه انجام ندادید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این چه وضعشه ن مردم رعایت میکنن ن دولت قرنطینه میکنه فقط باید بشینیم معجزه شه با این وضع
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بهترین راه انتقال تعطیلی به بعد از کروناست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
قرنطینه بشیم و تو خونه بمونیم کی قراره روزی ما رو بده!!!!!؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
عمه
۲۰:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اقا

هوای نهران الوده است
باد هم میاید
شاخص 132 است

مال موتور خانه ها است
همیشه مال موتور خانه ها ست
مال تردد نیست
مال یه خانه شده 10 خانه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ای بابا همش باید ، بهتر است ، شما که رسیدگی به خونوادتون مثل ماها نیست باید هم عجله نداشته باشید
راحت پروازه ها باز بود و برخی هنوز باز هست و راحت بدون اطلاع رسانی درست و بستن جاده ها مردم رو تعطیل می کنید

خوب شما در مقام ریاست جمهوری چقدر به این بایدها تا الان عمل کردید ،

شما باید احتکار کنندگانی که وزیر بهداشت فرمودند رو پیدا و ماسک و ضد عفونی کننده ها رو روانه بازار و بر قیمت ها نظارت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
کسی میدونه چرا رئیس جمهور دستور قرنطینه قم رو صادر نکرد؟ که کل بازار کشور نخوابه ؟ که کمبود ماسک و دستکش و تخت و پرستار و کیت نمونه برداری نداشته باشیم؟ چرا؟ چرا استاندار قم دستور قرنطینه نداد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
به به آقای رئیس جمهور!!! چشم مون به جمال شما روشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چه عجب رخ نشون دادن!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بابا بی خیال دکتر روحانی ...................
Iran (Islamic Republic of)
دادعباس‌میرشکاری
۱۹:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اقایان‌که‌میگویند‌بیرون‌نیایید‌.یک‌کارگر‌هرروز‌کار‌کند‌میتواند‌یک‌نان
خشک‌سادهای‌سرسفره‌زن‌وبچش‌ببرد‌اگرکارنکند‌جواب‌بچش‌را‌چه‌بدهد.
Canada
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
باید قبوض رو دو سه ماه رایگان کنند ، ثبوض 100 تومنی رو رایگان و بالای 100 تومن رو 100 تومن کسری بدن الان با این وضعیت کسی که نرفته سر کار یا نتونه بره تحت فشاره

برای دو ماه هم که شده به ازای هر نفر 200 تومن واریز کنند مگر چقدر بودجه می خوان هزینه کنن خیلی ها به همین پول ها از فشار میان بیرون یا فشار از روشون کمتر میشه

یه محل بودجه برای کرونا در نظر گرفته بشه که این درش لحاظ بشه مطمئنا توی بیرون نرفتن ها تاثیر داره خیلیا دلشون می خواد نرن بیرون و نمی تونن
Iran (Islamic Republic of)
iman
۱۸:۵۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خدا وکیلی پیام من رو بگذارید
اولین جایی که کرونا گرفته شد قم بود سوال من از ریس جمهور به اصلاح محترم چرا قم را قرنطینه نکردند چین یک شهر 11 میلیونی رو قرنطینه کرد بعد ریس جمهور عرضه نداشت قم را قرنطینه کنه واقعا چرا این هم شد قضیه هواپیما اوکراینی خاک برسر من با ریس جمهور احمق نالایق بی سواد بی اصل نصب که الان کل کشور رو کرونا گرفته فقط به فکر ریش رنگ کردنه
آمار فجیع تر ازون چیزی که فکر ش رو بکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اای بابا نیازی نبود خودی نشون بدید همون تلفنی کافی بود
Iran (Islamic Republic of)
احمدرضا
۱۸:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای رئیس جمهور، در خانه ماندن مال مردم است نه شما که رئیس اجرایی کشور هستید. در فاصله جلسات هفتگی شما حدود هفت هزار نفر آلوده میشن!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
فقط دروغ امروز از بانک زنگ زدند قسط خونه رو پرداخت نکردی از ضامن کم میشه تردد نکنم از کجابیارم فقط حرف مفت چهل ساله فقط دروغ گفتند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
در تایید حرف شما من هم امروز مجبور شدم برم قسط وام قرض الحسنه بدم ولی ظاهرا این تعویق پرداخت اقساط شامل وام مسکن ووام خرید نمی شود ومربوط به فعالیت های اشتغال زایی است وقرض الحسنه
Iran (Islamic Republic of)
سیدمجیدظریف
۱۷:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
طورخدا شماروبه جان بچه هاتون قسم میدم اقایون دولتی فکری به حال مستاجران اطراف حرم امام رضا بکنیدبااین اجاره های بالا و نامردی صاحب مغازه ها هممون داریم میفتیم زندان هیچ کس هم پاسخگو نیست طور جان فاطمه زهرا یک کار ی بکنید ظریف از کسبه دورحرم مشهد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
زوده قرنطینه بشیم یک سال دیگه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان نظر من اینه که هنوز برای قرنطینه زوده هر وقت جمعیت ایران نصف شد اون وقت باید این کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان نظر من اینه که هنوز برای قرنطینه زوده هر وقت جمعیت ایران نصف شد اون وقت باید این کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان نظر من اینه که هنوز برای قرنطینه زوده هر وقت جمعیت ایران نصف شد اون وقت باید این کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان نظر من اینه که هنوز برای قرنطینه زوده هر وقت جمعیت ایران نصف شد اون وقت باید این کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۶:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام با تشکر از باشگاه خبرنگاران جوان نظر من اینه که هنوز برای قرنطینه زوده هر وقت جمعیت ایران نصف شد اون وقت باید این کار کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
امروز وزرا همشون ماسک داشتند ادرس بدهندماهم میریم میخریم خداوکیلی من هنوز یه دونه هم گیرم نیومده چندتا داروخونه سوال کردم نداشتن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خوب نزنید اصلا جلسه نیائید چرا مردم را تحریک میکنید برن داروخونه و کرونا پخش بشه
Iran (Islamic Republic of)
از مشهد
۱۵:۳۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بازاریهای ضعیف را دریابید به خدا قسم چند روزه هیچ در آمدی نداریم با این مخارج باید چکار کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
وضع همه همینه، ما که اصلا شغلی نداریم چی بگیم
Iran (Islamic Republic of)
خ -دزفولی
۱۵:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ایتالیا 60مبلیون نفر را در خانه ها قرنطینه کرده.حالا شما هنوز این دست وآندست کنید تا فاجعه درست بشه.اگر قم را قبل انتخابات قرنطینه میکردیدالان وضع خیلی بهتر بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
شهر ووهان چین را قرنطینه کردند ولی اتفااقا برعکس با سرعت بیشتری پیشروی کرد.بقول خودت ایتالیا را قرنطینه کردند کلا ولی بعد از چین بیشترین امار کرونایی رو داره.باید با طب سنتی ایرانی خودمون بجنگ این ویروس رفت که اتفاقا خیلی هم در قم جواب داده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سربازهای 15 ماه خدمت را منقضی کنید. دوری خانواده و موضوع کرونااعصاب بما نگذاشته.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
15 ماه خدمت کردی بی اعصابی من جای فرماندت بودم یه شش ماه اضافه میزدم قشنگ مرد بشی
Germany
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای محترم ادارات رو تعطیل کنید دولتی و خصوصی
ضرر رفتن بیشتر از سودشه
مدارس و ... تعطیل کردید ولی عضو خانواده که میره سرکار آلوده بشه به اهل خانه سرایت میده
ما اقتصاد داریم که نگران تعطیل بودنش هستید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
به نظرم بایستی سپاه پاسداران با حکم حکومتی از طرف مقام معظم رهبری وارد عمل شود و فرماندهی مبارزه با کرونا را بدست گیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
همین لانشم دیره
ولی سپاه باید قرنطینه کامل بکنه شهرها رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
همون ماسک هایی رو که کشورهای دیگه اهدا کردن و کشف کردن رو پخش کنه کافیه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اینم دغدغه یک قشر بزرگی از هموطنانمون است، yjc عزیز لطفا واسشون پیگیری کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خداییش چجوری وخت میکنی؟؟من الان هر مطلبی خوندم تو این نظرو زیرش گذاشتی...من خراب اون کسیم که نظرتو منتشر میکنه...الان دویستمین باره نظرتو که ربطی به هیچ موضوعی نداره میبینم...اما من بدبخت هزار بار نظر دادم و هیچکدوم منتشر نشده اونم چون باب میل اقای ناظر نبوده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این کشور در هیچ حوزه ای ناظر نداره ویا ناظر خودش در قوه ضاییه پرونده داره . کاش نظرای این سایت بر روند توزیع اقلام بهداشتی نظارت میکردن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای ناظر همه رو میزارند شما حتما اشتباه میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
شما هم مشکل خودتون رو بگید شاید کسی پیگیری کرد چاره ای دیگه ای نیست، اینقدر هم حسادت به مردم نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بعضی ها چقدر اغده ای نسبت به بقیه حرف میزنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
تلاش شما قابل ستایشه، معاف شو کاکو حقته واقعا اصلا یک بزرگواری واسش امریه بگیره بنده خدا کارش را بیفته، مردم واسش پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ارزو بر جوانان عیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
آقای روحانی پیگیر مشکل جوانان باشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
این اقا 6 سال داره میگه ، باید چنین شود و چنان شود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
باید شود قرار نیست ایشون و دولت انجام دهد. دولت آینده باید انجام دهد دیگه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اولا به مردم فقط یک ماه یه کمکی بشه
که بتونن ضروریات زندگی رو فراهم کنند
دوما مردم فقط اجازه خرید اینترنتی داشته باشند
سوما به افرادی که لازمه سرکار باشند در ادارات یک کارت بدهید که مجاز به رفتو امد باشند
چهارما برای همه ادارت سرویس ضدعفونی شده قرار دهید
پنجما هرکسی از قوانین تبعیت نکرد دستگیر و در یک مکان دارای کرونا زندانی شود تا بمیرد چرا که همچین فردی فقط یک انگل برای جامعه است
ششما در اختیار همه کارمندان ماسک و دستکش و لباس قرار گیرد
هفتما بهداشت فردی رعایت شود
هشتما به مدت یک ماه همه افراد موظف باشند این کار را انجام دهند.
نهما همه افراد در قرنطینه کامل هیچکسی اجازه رفت و امد به هیچ جایی را نداشته باشد
دهما پایان کرونا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
عین خارج میشیم
Iran (Islamic Republic of)
از مشهد
۱۴:۳۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
ما بازاریها باید چکار کنیم الان چند وقته هیچ درآمدی نداریم مخارج واجاره ها هم که قطع نمیشه یکی به داد ما برسه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۴:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای رئیس جمهور چرا قبل انتخابات کاری نکردی
چرا!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقا قرنطینه و منع عبور و مرور اعلام کنید شما باید تصمیم بگیرید مردم گوش نمی کنند خواهشا بخاطر خداااااااااااااا
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۴:۰۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
همونطور که انتظار دارین صاحب خونه کرایه نگیره سه ماه قبض گاز و برق آب صادر نکنین و کارمندا و مخصوصا بانک باید تعطیل کنن تا کسی مجبور به رفت آمد نشه همچنین بازرسی انجام بشه و مغازه دارانی که بدون ماسک و دستکش مشغول به کارشون هستن تذکر بگیرن اخه الان آجیل تست میکنین؟؟ متاسفم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام: آیا در این وضعیت وانفسا و هجوم ویروس کشنده کرونا و ترس و دلهره مردم و کارمندان از آن ،اگر ساعات کاریی ادارات و بانک ها کم شود و یا چند روزی تعطیل گردد مملکت فلج می شود؟ آیا با این کار از شیوع و اپیدمی این ویروس کم نمی شود؟ جان انسانها چقدر برای مسئولین رده بالای کشور می ارزد؟! ظاهراً برگشت ساعت کاریی ادارات بدون اعتنا به دیدگاه کارشناسانه ستاد مقابله با کرونا از تدابیر دلسوزانه وبه هنگام شخص رئیس جمهور مدبر است!!! این تذهبون؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا پیگیری کنید سربازهای اعزامی بعد از عید معاف بشن تا انشااللاه هم باعث شادی جوانان، خانواده هایشان و مردم شریف ایران شود و هم باعث نزول خیر و برکت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
خیلی پیام دادن. yjc یک راهی پیدا کنید لااقل یک پیگیری بشه دلشون خوش بشه دیگه
بنده خداها حق دارن شرایط خیلی سخته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
دوست عزیز سربازا معاف بشن کی میخاد از مرزا دفاع کنه؟؟سربازا معاف بشن کی میخاد به نیروی انتظامی و سپاه و سایر ارگانها کمک کنه؟؟نکنه شما فکر کردی سربازا برا تفریح میرن خدمت؟؟زمان جنگ هم همین سربازا بودن که اولین نفرات فدا شده در راه وطن شدن...شما مثل اینکه سربازی رو مثل مدرسه و مهد کودک فرض کردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اتفاقا باید یکسال اضافه بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۹ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
بله معاف بشن خوبه، چرا که نه، به مسئولین بگید شاید فرجی شد رساله شما بیان مشکل دیگرانه، حالا هرچی که میخواد باشه
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۳:۴۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
سلام وقت بخیر من طرح هایی دارم که وزارت بهداشت مبتونه خیلی سریع مهار کنه به کی باید بگم ۶۰۰۰ نفر مهندس ایمنی در کشور بیکار هستن دانش خوبی دارن میتونند به وزار بهداشت کمک کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
مگه نگفتید اقساط برا بعد عید اردیبهشت ماه پرداخت بشه چرا بانک زنگ زده بیا قسطتو بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای روحانی عزیز شما حداقل یه کمکی یه مبلغی به حساب همه واریز میکردین که مردمی که باید اجاره مغازه اجاره خانه قبض برق گاز آب تلفن و هزار جور چاله چوله رو باید پرداخت کنند را بتونه دوام بیاره خب اگه خونه بمونن سر کار نرن این همه هزینه زندگی رو چیکار کنند؟ شما حداقل این دوماه رو قبض برق آب و گاز و تلفن رایگان کنید که به مردم فشار نیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
آقای رئیس جمهور اینهمه تاکید دارند که در خانه بمانیم چرا فکری به حال قشر کارمند نمی کنند که مجبورن هر روز سر کار حاضر شوند.
حداقل اداراتی که تعطیلی آنها به امور مردم لطمه وارد نمی کند را تعطیل کنید تا مردم در خانه بمانند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۵ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
همینجوری که گرانی رو ریشه کن کردین اینم از بین میبرین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطفا مسئولین محترم به خاطر رعایت حال ملت شریف ایران تلگرام رو تا پایان بحران کرونا موقتا رفع فیلتر نمایند.
همه دارن با هزینه هنگفت از فیلتر شکن استفاده می کنند . پس فیلتر کردن چه فایده ای داره جز خالی کردن جیب مردم بواسطه مصرف چند برابری حجم اینترنت توسط اپراتورها
باشگاه خبرنگاران لطفا این درخواست رو به گوش مسئولین برسونید و تا گرفتن نتیجه پیگیری نمایید. سپاس
Iran (Islamic Republic of)
یک معلم
۱۶:۴۷ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
چرا تلگرام برای شما اینقده مهمه؟
خب واتس آپ استفاده کن
خودم تلگرام ندارم و خیلی هم راحتم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۸
یه معلم فرق بین واتساب و تلگرام رو نمیفهمه آخه واتساب کی میتونه کار تلگرام رو انجام بده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
لطف کنید و سریع شهرهایی که بیشترین تعداد بیمار را دارد قرنطینه کنید.مردم که رعایت نمیکنند. اینطور پیش بره همه درگیر میشویم. خواهشا جدی باشید.ویروس واردشده چطورش مشکلی را حل نمیکنه .باید همدلی ورعایت کنیم. دولت به تنهایی ازپس بیماری نمیتواندبر بیاد.باید کمک کرد. موفق باشید
.
Iran (Islamic Republic of)
بهمن
۱۲:۰۸ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
یعنی واقعا ما منتظر بودیم شما بگی نرید بیرون ممنون که مارو نجات دادین
Iran (Islamic Republic of)
majid
۱۲:۰۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
اخه بهش بگید تردد قطع بشه هر روز داره واسه مردم قبض میاد اون کی باید پرداخت کنه رئیس جمهور یا کسی دیگش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
کاش یه نفر دیگه مسئولیت کنترل کرونا رو برعهده می گرفت.آقای روحانی که در عدم قرنطینه شهر هاوکوچک شمردن ویروس کروناوعدم قطع خطوط هواپیمایی ماهان در رفت وآمد به چین ولذا ورود کلیه نفرات از دیگر کشورها به ایران برای پرواز به سمت چین وبالعکس ضربه سنگینی به کشور زد.
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۱۳:۵۱ ۲۱ اسفند ۱۳۹۸
میدونم اعصابت خیلی خورده، درک میکنم.
منم اعصاب ندارم بخاطر این شرایط.
اما خدایش خودتم میدونی چی نوشتی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۵ ۲۲ اسفند ۱۳۹۸
اقا کجای کارید راه اهن داره قطاراش میرن میان هنوز
آخرین اخبار