آغاز عملیات اجرایی تفریح گاه ۱۷ هزار مترمربعی در کرمان

شهردار منطقه سه کرمان گفت: عملیات احداث پارک ۱۷ هزار مترمربعی ابتدای ورودی هفت باغ آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی تفریح گاه ۱۷ هزار مترمربعی در کرمانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، رامین امیرمداح شهردار منطقه سه کرمان گفت: پس از برگزاری جلسات متعدد با معاونان منطقه و طراحان بخش خصوصی، سرانجام با تأیید نهایی طرح و تأیید محل اجرای این پارک در ابتدای جاده هفت باغ از سوی شهردار کرمان، عملیات اجرایی از روز گذشته آغاز شد.

او افزود: مساحت این پارک ۱۷ هزار متر مربع اعلام است وبا بررسی‌های کارشناسی انجام شده، این پارک در فاز اول به کافی شاپ، کتابخانه نیمه بسته برای ایجاد انگیزه کتابخوانی در فضای جمعی، سرویس بهداشتی، سینما روباز ۴۰۰ نفره، مسیردوچرخه سواری و نمازخانه مجهز می‌شود.

شهردار منطقه سه کرمان اعتبار اولیه برای احداث این پارک را ۱.۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پارکینگ، ایجاد سایه برای افزایش حس دلپذیری با درختان بزرگ و چوب‌های طراحی شده و همچنین ساخت و نصب صندلی‌ها از بدنه خود طرح، ایجاد زمین‌های شنی برای بازی کودکان با ایده گرفتن از بستر شنی هفت باغ در کنار وسایل بازی کودکان، ایجاد سایه بان با استفاده از فرم بومی کپر و شیوه اجرای مدرن آن، از دیگر فضا‌ها و اقدامات طراحی شده برای در این پارک است.

امیرمداح با تاکید بر اینکه افراد معلول و نابینا می‌توانند در مسیر‌هایی که برای تردد آسان آن‌ها ایجاد می‌شود به کل فضا‌های پارک دسترسی داشته باشند، ادامه داد: در این پارک فضا‌های جمعی سایه دار و نیمه باز با الهام گرفتن از یخدان‌های کرمان دیده شده است.

او اظهار کرد: طرح‌های به کار رفته در این پارک برگرفته از نقوش سلیمی و مفاهیم معماری ایران است که زیبایی، جذابیت و تازگی خاصی به این پارک می‌دهد.

شهردا رمنطقه سه کرمان تصریح کرد: عملیات اجرایی این پارک از روز گذشته آغاز شده است و همه تلاش معاونان این منطقه در سرعت بخشیدن به تکمیل این پروژه است.

او با بیان اینکه برای فاز‌های بعدی این پارک نیز فضا‌هایی در حال طراحی است، گفت: تک تک نیرو‌های شهرداری منطقه سه تلاش می‌کنند تا خدمات بهتری را به شهروندان به خصوص اهالی منطقه سه ارائه دهند و آرزوی آن‌ها رضایت قلبی مردم از عملکرد شهرداری این منطقه است.

انتهای پیام /س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار