اخبار حوادث امروز بیستم اسفند ماه ۹۸؛

از دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای در خرمشهر تا حریق کیوسک اغذیه فروشی

مهم‌ترین حوادث امروز (بیستم اسفند سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،مهم‌ترین حوادث امروز (سه شنبه بیستم ماه سال ۹۸) را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی


سرهنگ همت علی ترکارانی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای مبارزه جدی با هنجارشکنان با هدف شناسایی و دستگیری سارقان و افزایش احساس امنیت شهروندان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی توسط ماموران انتظامی شهرستان خرمشهر با هماهنگی مرجع قضائی به مدت ۲۴ ساعت به مرحله اجرا درآمد.

او با بیان اینکه ماموران پلیس در اجرای این طرح ۱۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و طی عملیات‌های جداگانه دستگیر کردند، افزود: متهمان دربازجویی‌های پلیس به ۳۰ فقره سرقت منزل، داخل خودرو، موتور سیکلت، مغازه و سایر عناوین در سطح شهرستان خرمشهر اعتراف پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردمی با پلیس در اجرای طرح‌های انتظامی، از شهروندان خواست؛ در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گریز، مراتب را در اسرع وقت از طریق تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام تا نسبت به دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

حریق کیوسک اغذیه فروشی

شهرام بختیاری مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهر در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،گفت:طی تماس شهروندان با سامانه ۱۲۵ در ساعت ۱۴:۴۰ دقیقه مبنی برحریق کیوسک اغذیه فروشی ، واقع در  چهار راه مطهری بلافاصله ۲ تیم عملیاتی از ایستگاه شماره ۱(مرکزی)  به محل حادثه اعزام شدند.     

از دستگیری ۱۲ سارق حرفه‌ای در خرمشهر تا حریق کیوسک اغذیه فروشی

  او با بیان اینکه  آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه ضمن انجام اقدامات پیشگیرانه آتش را به وسیله آب اطفاءکردند افزود: خوشبختانه این حادثه هیچ مصدومی در بر نداشت  .   

 مدیرروابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرمشهرگفت: علت حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.                                                                              

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.