تمدید مهلت اعتبار پروانه‌های ساختمانی در کرمان

شورای اسلامی شهر کرمان با تمدید مهلت پرداخت عوارض ساخت و ساز و مدت اعتبار پروانه ساختمانی تا فروردین و اردیبهشت سال ۹۹ موافقت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا دادگرپور، معاون مالی و اقتصادی شهردار کرمان در جلسه فوق‌العاده امروز شورای اسلامی شهر کرمان با اشاره به شیوع ویروس کرونا و ضرورت جلوگیری از ازدحام شهروندان در مناطق و واحد‌های شهرداری کرمان در شرایط کنونی، گفت: شهرداری کرمان پیشنهادی را مبنی بر تمدید مهلت پرداخت عوارض خودرو و عوارض نوسازی تا پایان اردیبهشت سال ۹۹ ارائه داد.

او افزود: براساس مصوبه اعضای شورای اسلامی شهر کرمان، مالکان ساختمان‌ها و خودرو‌ها برای پرداخت عوارض نوسازی و خودرو تا پایان اردیبهشت‌ماه سال ۹۹ مهلت دارند و مشمول جریمه نمی‌شوند.

مریم ایلاقی حسینی، معاون معماری و شهرسازی شهردار کرمان نیز در این جلسه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و بیرون نیامدن شهروندان از منزل تا پایان وضعیت بحرانی پیش‌آمده، گفت: پیشنهاد اخذ مهلت برای پرداخت عوارض و بهای حوزه ساخت‌ و‌ ساز و افزایش زمان اعتبار پروانه‌های ساختمانی به شورای اسلامی شهر کرمان ارائه و از سوی اعضای این شورا به تصویب رسید.

او با بیان موافقت شورای اسلامی شهرکرمان با تمدید مهلت پرداخت عوارض و بهای حوزه ساخت‌ و ساز ۹۸ تا پایان فروردین‌ماه ۹۹ از تمدید مهلت اعتبار ساخت تمام پروانه‌های ساختمانی که از آخر بهمن‌ماه امسال به پایان می‌رسند تا پایان اردیبهشت‌۹۹ خبر داد.

ایلاقی حسینی تصریح کرد: در رابطه با پرداخت عوارض و بهای ساخت‌و‌ساز، به شورای اسلامی شهرکرمان پیشنهاد شد با توجه به اینکه تعرفه مصوب سال ۹۹، منوط به ابلاغ دفترچه قیمت دارایی و ابلاغ ضریب مصوب هیئت وزیران است، محاسبات و عوارض و بهای خدمات حوزه ساخت‌و‌ساز تا پایان فروردین‌ماه ۹۹، براساس ضوابط و مصوبات اسفندماه ۹۸ دریافت شود که مورد تصویب اعضای شورای اسلامی شهر کرمان قرار گرفت.
انتهای پیام/ب

برچسب ها: ویروس کرونا ، عوارض
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.