اقدام متحورانه مرد ماجراجو روی آتشفشان فعال!

مرد جوان با راه رفتن روی طنابی که بر فراز کوه آتشفشانی فعال نصب شده بود دست به یک ماجراجویی خطرناک زد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است ماجراجویی خطرناک یک جوان روی دهانه یک کوه آتشفشانی در کشور نیکاراگوئه را به تصویر می‌کشد. " نیک والندا " در مدت حدود نیم ساعت دهانه این آتشفشان فعال را با راه رفتن روی  طنابی که در بالای آن نصب شده بود طی کرد.

" ماسایا " که نام این کوه آتشفشانی است ۶۳۵ متر ارتفاع دارد و در ۲۰ کیلومتری " ماناگوئا" قرار گرفته است. این کوه یکی از هشت آتشفشان فعال  دارای دریاچه گدازه در جهان را دارد. " والندا " مسیر ۵۵۰ متری روی دهانه آتشفشان را که به " دهان جهنم " معروف است در مدت ۳۱ دقیقه پیمود. او پیاده روی خود روی طناب را در ساعت ۸.۲۰ دقیقه شب چهارشنبه آغاز کرد و ۳۱ دقیقه بعد به انتهای طناب رسید. این در حالی بود که هنگام پیاده روی او گاز‌های سمی از داخل دریاچه گدازه متصاعد می‌شدند. والندا  برای حفاظت از خود در برابر گاز‌های سمی از عینک و یک دستگاه تنفس مصنوعی استفاده می‌کرد.

والندا از  نسل هفتم خانواده معروف والندا است که به خاطر ماجراجویی‌های متحورانه و اجرای نمایش سیرک مشهور بودند. والندا گفت که در هنگام عبور از دهانه گدازه برای لحظاتی وزش باد و همچنین گاز‌های سمی با وجود استفاده اش از عینک موجب بر هم خوردن تعادل او شد. والندا که پیشترتجربه پیاده روی روی دریاچه نیاگارا و همچنین دو برج در شیکاگوی آمریکا را دارد اذعان کرد که عبور از دهانه گدازه ماسایا خطرناک‌ترین ماجراجویی زندگی اش بوده است. در ویدئویی که منتشر شده است چگونگی عبور او از روی دریاچه گدازه ماسایا را نشان می‌دهد. این ویدئو توسط ۱۷ دوربین و ۴ پهپاد تهیه شد. در ادامه می‌توانید این ویدئو را که نمایش خیره کننده والندا را نشان می‌دهد مشاهده کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۱۸ اسفند ۱۳۹۸
آدمو یاد پل صراط میندازه
به نظرم توی این دوره همه مون توی همچین وضعیتی هستیم ( فقط ظواهر مادی نمیزاه خوب ببینیم) یه طرف بهشت و رضای خدا و طرف دیگه جهنم و ناخشوندی خدا
آخرین اخبار