مدیرکل راه و شهرسازی البرز:

ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز در البرز/حق ثبت نام برای انصراف دهندگان محفوظ است

مدیرکل راه و شهرسازی البرز گفت: ثبت نام طرح ملی مسکن از امروز در البرز آغاز شده و تا فردا ادامه دارد.

تقی رضایی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: دومین مرحله از ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن در ۵ استان البرز، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و اصفهان از امروز آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز در ادامه افزود: ثبت نام متقاضیان از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه هجدهم اسفند ادامه دارد.

تقی رضایی گفت: پس از اتمام زمان ثبت نام و پایان پالایش متقاضیان بر اساس شرایط طرح، متقاضیان نهایی مطابق ظرفیت احصا شده برای هر شهر، از طریق قرعه کشی انتخاب می شوند.

او افزود: افرادی که در مرحله اول ثبت نام کردند، به عنوان متقاضی اولیه پیامک احراز شرایط را دریافت کردند، چنانچه در بازه زمانی اعلام شده انصراف خود را در سامانه ثبت کرده باشند، می‌توانند در این مرحله ثبت نام کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز گفت:  ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضا، عدم استفاده ثبت نام کننده یا افراد تحت تکفل او از امکانات دولتی از بهمن ۵۷ تا به امروز و عدم سابقه مالکیت شخصی از اول فروردین ۱۳۸۴ از شرایط ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن است.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.