درخواست قهرمان کاراته کشورمان از مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا

امیر مهدی زاده از مردم ایران درخواست کرد تا با ماندن در خانه در پیشگیری از شیوع کرونا موثر عمل کنند.

درحواست قهرمان کاراته کشورمان از مردم برای پیشگیری از ویروس کرونا

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، با شیوع ویروس کرونا در کشورمان، این روز‌ها کلیه لیگ‌های ورزشی به تعطیلی کشیده شد و در نهایت ورزشکاران رشته‌های مختلف در خانه تمرین ورزشی خود را دنبال می‌کنند.

امیر مهدی زاده قهرمان ایرانی تیم ملی کاراته در جهان طی پیامی به مردم در مورد پیشگیری از ویروس کرونا بیان کرد: قصد دارم با پیامی که به مردم می‌دهم به آن‌ها روحیه داده و تقاضا کنم با انرژی مثبت دست به دست همدیگر بدهیم و با امید به آینده در کنار یکدیگر باستیم تا ان شاالله این ویروس را پشت سر بگذاریم. من می‌دانم مردم ما می‌توانند این ویروس را شکست دهند همانطور که در گذشته خیلی از مشکلات را پشت سر گذاشتیم.

او ادامه داد: مطمئنم خیلی نزدیک این بیماری به پایان می‌رسد و ما دوباره می‌توانیم جامعه‌ای با نشاط داشته باشیم. من هم مثل همه مردم درگیر جنگ با کرونا هستم و باید برای مسابقات سهمیه المپیک که اردیبشهت ماه سال آینده در پاریس برگزار می‌شود، آماده شوم، ولی با توجه به شرایط پیش آمده و اینکه تمام باشگاه‌ها تعطیل هستند نمی‌توانم به باشگاه‌ها بروم و در خانه تمرین می‌کنم. دوست دارم بعد از تمرینم در خانه بگویم همه باید دست به دست یکدیگر بدهیم و در این شرایط در خانه بمانیم.

مهدی زاده گفت: من که باید برای المپیک تلاش کنم در خانه مانده ام و در خانه تمرین می‌کنم. همه باید حتی المقدور در خانه‌ها بمانند تا با سلامت از این دوره بگذریم و خیلی زود این ویروس را شکست دهیم.


بیشتر بخوانید: گزارش فدراسیون جهانی کاراته/ عسگری و عباسعلی پشتوانه کاراته ایران


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار