برنامه‌های دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر در فضای مجازی برگزار می‌شود

با توجه به لغو رویدادهای اجتماعی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، برنامه‌های دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر در فضای مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، با توجه به لغو رویدادهای اجتماعی برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر متولی نکوداشت روز بوشهر ویژه برنامه‌های این مناسبت را در فضای مجازی برگزار می‌کند.

بر همین اساس دیشب، از پوستر دوازدهمین نکوداشت روز بوشهر در فضای مجازی رونمایی شد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا برنامه‌های نکوداشت روز بوشهر که بیشتر با تکیه بر اجتماعات مردمی برنامه‌ریزی شده بود، لغو شد.

احمد بارگاهی افزود: به همین مناسبت، ویژه‌برنامه‌ای شاد و متنوع به‌صورت مجازی در حال برگزاری است که تا ۱۸ اسفند روز بوشهر ادامه خواهد یافت.

او ادامه داد: این ویژه‌برنامه با دعوت از چهره‌های مردمی در قالب موسیقی، طنز، مسابقه، گفت‌وگو و... هرشب به مدت یک ساعت از ساعت ۲۱ میهمان منتشر می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را انتشار فراخوان طراحی نماد هفته بوشهر عنوان کرد و افزود: این نماد  پس از دریافت طرح‌های مردمی در سال آینده ساخته شده و در یکی از میدان‌های بندر بوشهر نصب خواهد شد.

بارگاهی یکی دیگر از برنامه‌های این هفته را رونمایی از سردیس برخی از چهره‌های ماندگار بوشهر خواند و  گفت: ساخت سردیس برخی از چهره‌های ماندگار بوشهر به پایان رسیده که درصورت امکان در یک برنامه تلویزیونی از طریق شبکه استانی بوشهر رونمایی خواهد شد.

او با اشاره به اینکه در هفته‌های اخیر بسیاری از تابلوهای شهری به موضوعات آموزشی در خصوص بیماری کرونا اختصاص داده شده است، بیان کرد: امیدواریم  با رعایت نکات بهداشتی به‌زودی شاهد کنترل این بیماری در کشور باشیم.

۱۸ اسفند به مناسبت تاسیس مدرسه سعادت به عنوان مادر مدارس جدید جنوب ایران در این روز در سال ۱۲۷۸ هجری شمسی به عنوان روز بوشهر نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.