پنس خطاب به مردم آمریکا: برای خرید ماسک هجوم نیاورید

معاون ترامپ و فرمانده مستقیم بحران کرونا در آمریکا در پی شیوع این بیماری از مردم این کشور خواست برای خرید ماسک و تجهیزات پزشکی به فروشگاه‌ها هجوم نیاورند.

مایک پنس، معاون دونالد ترامپبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پنس، معاون دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور و فرمانده مستقیم بحران کرونا در آمریکا در پی شیوع ویروس کرونا در ایالات متحده از مردم این کشور خواست برای خرید ماسک و تجهیزات پزشکی به فروشگاه‌ها هجوم نیاورند.

همچنین پیش از این مایک پنس به رسانه‌ها گفته بود: «حقیقت این است که ما اندازه کسانی که نیاز به آزمایش دارند کیت تشخیص کرونا در اختیار نداریم.»

وزارت بهداشت آمریکا از افزایش تلفات ویروس کرونا در این کشور خبر داد.


بیشتر بخوانید: سقوط آزاد بازار سهام آمریکا درپی شیوع گسترده ویروس کرونا

تصویب بودجه ۸ میلیارد دلاری مبارزه با ویروس کرونا در مجلس سنای آمریکا


بر این اساس، در بیانیه وزارت بهداشت آمریکا آمده است: «شمار جان باختگان ویروس کرونا به ۱۲ نفر افزایش یافت. ۱۱ تن از این قربانیان در ایالت واشنگتن و یک تن دیگر در ایالت کالیفرنیا بوده است.»

پیش‌تر دولت ترامپ می‌کوشید گسترش ویروس کرونا در آمریکا را کوچک نشان دهد، اما با افزایش سریع بیماری و تلفات انتقاد‌ها از عملکرد وی افزایش یافته است. جو بایدن و برنی سندرز، دو نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به شدت به عملکرد ترامپ در مواجهه با بحران ویروس کرونا حمله کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار