فردا نماز جمعه‌های اهل سنت استان بوشهر لغو شد

رئیس هیئت افتا و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر گفت: در راستای توصیه وزارت بهداشت مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پیشگیری از ویروس کرونا نمازجمعه‌های اهل سنت استان بوشهر جمعه ۱۶ اسفند لغو شد.

فردا نماز جمعه‌های سنت استان بوشهر لغو شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، خلیل افرا، رئیس هیئت افتا استان بوشهر ظهر امروز در نشست بررسی تعطیلی نماز جمعه با تاکید بر رعایت اصول بهداشتی در همه عرصه‌ها بیان کرد: دین اسلام به رعایت بهداشت فردی و عمومی تأکید کرده و لازم است در راستای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

او با بیان اینکه این روز‌ها نقاط مختلف کشور با بیماری کرونا مواجه شده است، تصریح کرد: بر همه ما لازم و ضروری است که به تمام توصیه‌های پزشکی و بهداشتی که از سوی مسئولان بهداشت سفارش می‌شود کاملا رعایت کنیم.

رئیس هیئت افتا و شورای پاسخگویی به مسائل شرعی اهل سنت استان بوشهر با قدردانی از تمامی مسئولان وزارت بهداشت و درمان و علوم پزشکی استان و کشور بیان کرد: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در راستای توصیه وزارت بهداشت مبنی بر رعایت نکات بهداشتی و پرهیز از حضور در اماکن و مجامع عمومی لازم است به این مهم توجه ویژه شود.

افرا از لغو نمازجمعه‌های اهل سنت استان بوشهر جمعه ۱۶ اسفند خبرداد و بیان کرد:  در راستای  توصیه‌های وزارت بهداشت و درمان مبنی بر کاهش و اجتناب از حضور در تجمعات و به منظور حفظ سلامت نمازگزاران، نماز جمعه اهل سنت در سراسر استان بوشهر، این‌هفته برگزار نخواهد شد.‌ی تاکید کرد: ان‌شاءالله با تلاش خدمتگزاران مردم در حوزه سلامت و کنترل بیماری، به‌زودی شاهد رفع نگرانی و از سرگیری فعالیت‌های عادی در جامعه باشیم.

انتهای پیام/م

برچسب ها: نماز جمعه ، اهل سنت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.