شهروندان به جای مراجعه حضوری به حوزه نظام وظیفه با این اداره تماس بگیرند

حوزه نظام وظیفه مرکز استان در اطلاعیه‌ای از شهروندان خواست در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به جای مراجعه حضوری با این اداره تماس بگیرند و مسائل مرتبط با امورات خود را دنبال کنند.

شهروندان به جای مراجعه حضوری به حوزه نظام وظیفه با این اداره تماس بگیرندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با توجه به اینکه حوزه نظام وظیفه از مراکز بسیار پرمخاطب و دارای مراجعات روزانه زیادی است در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از شهروندان خواسته شده به جای مراجعه حضوری به حوزه نظام وظیفه با این اداره تماس بگیرند.

در این رابطه از شهروندان خواسته شده ضمن خودداری از مراجعات غیرضروری به این اداره موارد و موضوعات مرتبط با خدمت وظیفه عمومی را از طریق شماره تماس ۰۹۶۴۸۰ پیگیری و دنبال کنند.

گفتنی است برابر ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح بمنظور اتخاذ تمهیدات بهداشتی و پیشگیرانه در مراکز آموزش رزم مقدماتی کارکنان وظیفه، اعزام مشمولان فوق دیپلم دارای برگ اعزام به تاریخ ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ به تاریخ اول اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و اعزام مشمولان دیپلم و زیر دیپلم دارای برگ اعزام ۱۹ اسفند ۱۳۹۸ نیز به تاریخ سوم اردیبهشت سال ۱۳۹۹ موکول شده است.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.