تسهیلات ۳ میلیاردی به سه شرکت پارک علم و فناوری البرز

مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز گفت: ۳۳۰ میلیون تومان تسهیلات تجاری سازی برای سه شرکت پارک علم و فناوری البرز تصویب شد.

مهران مهدوی، مدیر روابط عمومی پارک علم و فناوری البرز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، گفت: به منظور پرداخت تسهیلات شرکت آواژن پویش مبلغ ۱۳۰ میلیون تومان، شرکت کاراپلیمر سبحان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان و شرکت کارا سورن مهرگام پردیس مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان تصویب شد. 

او افزود: جلسه غیر حضوری (وبینار) ارائه طرح‌های توجیهی واحد‌های فناور پارک علم و فناوری البرز به منظور اخذ تسهیلات از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با حضور ریاست پارک علم و فناوری البرز، مدیر کل دفتر نو آوری و کسب و کار نوین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و به منظور ارائه تقاضای تسهیلات برای سه شرکت برگزار شد.

مهدوی گفت: در این شیوه جلسه که با حضور مریم ملونی، مدیرکل دفتر نوآوری و کسب و کار نوین معاونت علمی وفناوری ریاست جمهوری و دکتر عطاء الله ربانی، رئیس پارک علم و فناوری البرز برگزار شد، سه شرکت دانش بنیان و فناور پارک علم و فناوری البرز ایده ها، طرح توجیح اقتصادی و توانمندی‌های خود را ارائه داده و مدیران معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز ضمن بررسی آن‌ها برای حمایت از این طرح‌ها با مشورت رئیس پارک، تصمیم گیری مالی کردند.

او افزود: پارک علم و فناوری البرز از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بسیاری در حوزه دانش بنیان برخوردار است و تلاش می‌کند حمایت‌های ملی و استانی به ویژه از طریق معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و سایر مراکز را برای حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و فناور خود جلب کند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار