بهره مندی ۱۲۰ هزار خانوار روستایی از آب آشامیدنی در شهرستان بافت

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: با بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه آب بافت با ظرفیت ۳۷۵ لیتر در ثانیه ۱۲۰ هزار نفرجمعیت تحت پوشش قرار گرفتند.

بهره مندی ۱۲۰ هزار خانوار روستایی از آب آشامیدنی در شهرستان بافتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، علی رشیدی مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان گفت: مدول دوم تصفیه‌خانه آب آشامیدنی سپهبد شهید قاسم سلیمانی و طرح آبرسانی به شهر‌های بافت، بزنجان و رابر و آبرسانی به ۱۲ روستای استان کرمان با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو از محل ستاد این وزارت‌خانه به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

او افزود: همچنین عملیات اجرایی طرح آبرسانی به ۷۱ روستای استان کرمان با حضور وزیر نیرو به صورت ویدئو کنفرانس و مسئولان استانی و محلی در رابر آغاز شد.

رشیدی گفت: همچنین همزمان طرح آبرسانی به ۱۲روستای استان کرمان با جمعیت تحت پوشش هفت هزار و ۹۷نفری بااعتباری بالغ بر ۱۰۲ میلیارد ریال افتتاح شد و عملیات اجرایی آبرسانی به ۷۱روستای استان کرمان با جمعیت تحت پوشش ۱۹ هزار و ۸۶نفری آغاز شد که امیدواریم این پروژه درآینده‌ای نزدیک به بهره برداری برسد.

او اظهار داشت: با توجه به آزمایشات انجام شده آب تصفیه خانه بافت یکی از با کیفیت‌ترین آب‌ها است که به مردم ارائه می‌شود وامسال باتوجه به بارندگی‌های خوب هیچ مشکلی در طعم آب نخواهیم داشت.

برای راه اندازی این طرح‌ها اعتباری بالغ بر ۴۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است و امیدواریم با افتتاح این طرح بتوانیم آب آشامیدنی با کیفیت شهر بافت و بزنجان را بصورت دائم و آب شهر رابر را به‌صورت موقت داشته باشیم.

انتهای پیام /س

برچسب ها: آبرسانی ، وزارت نیرو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار