کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در ملایر

فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف ۵۰ هزار عدد انواع مواد محترقه در این شهرستان خبر داد.

کشف ۵۰ هزار عدد مواد محترقه در ملایرسرهنگ محمد باقر سلگی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،با اشاره به اینکه ۴۹ هزار و ۸۰۰ عدد انواع مواد محترقه در شهرستان ملایر کشف و ضبط شد افزود: در این باره 2 متهم دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

او ادامه داد: با توجه به نزدیکی آخر سال و ایام عید نوروز به تمامی افرادی که در زمینه طراحی و ایجاد سایت و یا و بلاگ جهت تبلیغ، فروش و آموزش ساخت بمب‌های دست ساز و مواد محترقه در فضای مجازی و حقیقی فعالیت دارند، هشدار داده می‌شود که رفتار مجرمانه آن‌ها توسط پلیس فتا و آگاهی شناسایی و این افراد پس از دستگیری، تحویل مراجع قضایی خواهند شد.

سرهنگ سلگی اظهار داشت: به همین منظور با هماهنگی مقام قضائی و تلاش ماموران پلیس آگاهی و امنیت طرح برخورد با توزیع کنندگان  این مواد به اجرا گذاشته شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با اشاره به خطرات جبران ناپذیر مواد محترقه و آتش زا برای جوانان، نوجوانان و کودکان در این ایام از خانواده‌ها درخواست کرد: تا در کنار فرزندان خود باشند و مراقبت لازم را به منظور حفاظت از سلامتی آن‌ها در راستای آغاز سال نو با خاطره‌ای خوش، به عمل آورند.
انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.