کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در تویسرکان

فرمانده انتظامی شهرستانت تویسرکان از دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه او خبر داد.

کشف ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه در تویسرکانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ محمدمعصومی، فرمانده انتظامی شهرستانت تویسرکان گفت: ماموران تجسس کلانتری ۱۱ تویسرکان با اشراف اطلاعاتی، یک نفرسارق موتورسیکلت  را دستگیر کرد  و تاکنون ۱۲ دستگاه موتورسیکلت مسروقه از مخفیگاه او کشف شده است.

او افزود: سارق مذکور تاکنون به ۱۲ فقره سرقت اعتراف و محل‌های سرقت را بازسازی کرده است و باتوجه به شگرد این سارق حرفه ای، احتمال سرقت‌های متعدددیگری هم از این سارق در تحقیقات پلیسی وجود دارد و در دست بررسی است.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با اشاره به اینکه تمام ماموریت‌های عملیاتی در سایه تعاملات و همکاری میان پلیس و دستگاه قضائی انجام می‌شود، گفت: نقش دستگاه قضا در اجرای این دستگیری و کشفیات، بی بدیل و بازدارنده است.

او  یکی از اضلاع مثلث وقوع جرم و سرقت را مالباختگان نام برد و بر رعایت هشدار‌ها و توصیه‌های پلیس از سوی مردم تاکید و بیان کرد: همشهریان می‌بایست مراقب افراد مشکوک اطراف خود باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: با توجه به فعالیت این سارق تحقیقات از وی جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.